ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ οι διαδικασίες για τη μετεγκατάσταση των υπηρεσιών του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, στο νέο κτήριο του υπουργείου στην Ακτή Βασιλειάδη. Το ΥΕΝΑΝΠ προκήρυξε επαναληπτικό τακτικό διαγωνισμό διεθνούς συμμετοχής ανοικτής διαδικασίας, με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή για την ανάθεση του έργου της μεταφοράς των υπηρεσιών του ΥΕΝΑΝΠ στο νέο κτήριο στην Ακτή Βασιλειάδη και λοιπά κτήρια. Το έργο αφορά τη μετεγκατάσταση - μεταφορά - εγκατάσταση επιλεγμένου υλικού και εξοπλισμού Υπηρεσιών του ΥΕΝΑΝΠ, καθώς και του ηλεκτρολογικού - ηλεκτρονικού - μηχανογραφικού εξοπλισμού και ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 700.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ
Η κατασκευή
Πρόκειται για την πρώην 4ώροφη αποθήκη του ΟΛΠ . Το Μάιο του 1998, παραχωρήθηκε από τον ΟΛΠ η χρήση της στο ΥΕΝ για στέγαση των Υπηρεσιών του και, τον Ιούλιο 1998, το ΥΕΝ αναθέτει στην ΚΕΔ τη διαδικασία δημοπράτησης και εκτέλεσης του έργου «ανακατασκευή τετραώροφης αποθήκης Ακτής Βασιλειάδη για τη στέγαση των Υπηρεσιών ΥΕΝ». Η συνολική δομημένη επιφάνεια της αποθήκης ξεπερνά τα 40.000 μ2 και του πύργου VTS-VTMIS τα 2.400 μ2 και επιπλέον έχουν διαμορφωθεί μεγάλοι ημιυπαίθριοι χώροι. Ο πέριξ της αποθήκης χώρος το 2002 διαμορφώνεται στα 21.700 μ2. Διατίθενται 217 θέσεις στάθμευσης στον υπαίθριο χώρο και πέραν των 60 στους στεγασμένους χώρους στάθμευσης του Ισογείου και 1ου ορόφου. Στο ισόγειο του κτηρίου τοποθετείται και η πλειονότητα των Η/Μ εγκαταστάσεων. Στους επτά ορόφους του κτηρίου, πέραν των παραπάνω, έχουν χωροθετηθεί διάφορες χρήσεις, πέραν των καθαρά γραφειακών, όπως αίθουσα Τύπου, αίθουσες συσκέψεων, κυλικεία, ένα μικρό εστιατόριο, βιβλιοθήκη κ.ά.
Πηγή:Ναυτεμπορική
ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007
Πάρτε τον αγώνα στα δικά σας χέρια
Με χειριστές μηχανημάτων και τεχνικούς συζήτησε χτες η βουλευτής του ΚΚΕ Ελπίδα Παντελάκη, καλώντας τους σε συντονισμένη πάλη για να μην περάσουν τα σχέδια ιδιωτικοποίησης.
«Ηρθε η ώρα να πάρετε την υπόθεση στα χέρια σας. Να προσπεράσετε τις συνδικαλιστικές ηγεσίες στο χώρο και να βγείτε μπροστά. Δεν υπάρχει άλλη λύση που να ωφελεί εσάς, εκτός από το συντονισμένο αγώνα με τους άλλους κλάδους εργαζομένων, για λιμάνι ενιαίο, αποκλειστικά δημόσιο».
Απέναντι στις ευθύνες τους έφερε τους χειριστές μηχανημάτων και τεχνικούς του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά (ΟΛΠ) η Ελπίδα Παντελάκη, βουλευτής του ΚΚΕ, συνομιλώντας μαζί τους χτες νωρίς το πρωί, στη διάρκεια περιοδείας της στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων. Στο νευραλγικό χώρο δηλαδή του λιμανιού που αφορά στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της χώρας και τον οποίο η κυβέρνηση της ΝΔ τον παραχωρεί στα νύχια των πολυεθνικών ομίλων, με στόχο τη θωράκιση της ανταγωνιστικότητας, δηλαδή της κερδοφορίας του μονοπωλιακού κεφαλαίου, συνεχίζοντας το δρόμο που έστρωσαν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.
Η Ελπ. Παντελάκη ανέφερε ότι τα πρώτα θύματα από την εισβολή των μονοπωλίων στο λιμάνι θα είναι οι εργαζόμενοι σε αυτό, καθώς θα επικρατήσει ο εργασιακός μεσαίωνας. Ομως, συμπλήρωσε, οι επιπτώσεις θα πλήξουν τους εργαζόμενους όλης της Αττικής και όχι μόνο, κάθε κλάδο που δραστηριοποιείται δορυφορικά στο λιμάνι, από μικροεπαγγελματίες και μικρές μεταφορικές ναυτιλιακές εταιρείες μέχρι τους οδηγούς. Ενώ με εκτοπισμό απειλείται η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και οι χιλιάδες εργαζόμενοι σε αυτήν. Και γι' αυτό απαιτείται συντονισμένος αγώνας.
Κάλεσε τους εργαζόμενους να χαλάσουν κάθε επιχείρηση «εξαγοράς» τους που έχει στήσει η κυβέρνηση με τη μέθοδο των εθελούσιων αποχωρήσεων και μετατάξεων, τονίζοντας: «Πόσο κοστολογείτε όλη τη ζωή που περάσατε εδώ μέσα, τη δουλιά σας. Αφού σας ξεζούμισαν, έρχονται τώρα να σας διώξουν σαν στημένες λεμονόκουπες και από πάνω να σας πετάξουν και ένα "κόκαλο" για να σας ξεγελάσουν».
Επισήμανε την ανάγκη οργάνωσης του αγώνα τους, με Γενικές Συνελεύσεις, Επιτροπές Αγώνα ώστε να προσπεραστούν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες στην Ομοσπονδία των Υπαλλήλων (ΟΜΥΛΕ) και στις άλλες συνδικαλιστικές οργανώσεις του χώρου, που με την τακτική τους ακόμα και τώρα προσφέρουν τα περιθώρια στην κυβέρνηση να υλοποιήσει τους σχεδιασμούς της. Και σε συντονισμό με τους άλλους να αποκρουστούν τα κυβερνητικά σχέδια, ενώ ο αγώνας να έχει προοπτική την ανατροπή συνολικά αυτής της πολιτικής, για λιμάνια λαϊκή περιουσία.
Πηγή:Ριζοσπάστης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)