Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Cosco & ΟΛΠ : Έκπτωση 30% των χρεώσεων αποθήκευσης εμπορευμάτων

Σε έκπτωση των χρεώσεων αποθήκευσης των εμπορευμάτων στο λιμάνι του Πειραιά κατά 30% προχώρησε ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά  θυγατρική της Cosco, καθώς και ο γειτονικός ΟΛΠ αφού τα προβλήματα που προκάλεσε η τραπεζική αργία στη διακίνηση κεφαλαίων το προηγούμενο διάστημα είχε ως αποτέλεσμα δεκάδες κοντέινερ να παραμένουν «αποκλεισμένα» στο λιμάνι.
Αυτή τη στιγμή στις εγκαταστάσεις του ΣΕΠ βρίσκονται περίπου 1.200 με 1.500 εμπορευματοκιβώτια, ενώ το κόστος αποθήκευσής τους ανά ημέρα από το σταθμό ανέρχεται σε 7,5 ευρώ για το μικρό εμπορευματοκιβώτιο και 14 ευρώ για το μεγάλο.
Σημειωτέον ότι η έκπτωση αυτή αφορά αποκλειστικά και μόνο τα εμπορευματοκιβώτια που αφίχθησαν στο λιμάνι από τις 29 Ιουνίου και έπειτα, δηλαδή από την επιβολή της τραπεζικής αργίας και μετά.
Αντιθέτως, δεν αφορά τα εμπορευματοκιβώτια που βρίσκονται στους χώρους αποθήκευσης του λιμανιού από τις αρχές Μαΐου ή Ιουνίου.
Πηγή:eniconomia.gr
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Σύσταση κινητών μονάδων ελέγχων στα τελωνεία

Στο πλαίσιό της θεσμικής μεταρρύθμισης και εκσυγχρονισμού της Τελωνειακής Υπηρεσίας, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων εξέδωσε απόφαση, για την έναρξη της πρώτης φάσης αναδιοργάνωσης.

Οι σημαντικότερες οργανωτικές αλλαγές που επέρχονται, με βάση την στόχευση και την επιδίωξη που εξυπηρετείται από το περιεχόμενό τους, κατηγοριοποιούνται στους παρακάτω τομείς: 
Α.  Ενίσχυση των εκ των υστέρων και προληπτικών τελωνειακών ελέγχων, καθώς και της αύξησης της αποτελεσματικότητάς τους για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου και της δασμοφοροδιαφυγής. 
1.    Συστήνονται Γραφεία Κινητών Ομάδων Ελέγχου (ΚΟΕ) στα Τελωνεία: 
Α΄ Θεσσαλονίκης, 
Σερρών και 
ΣΤ΄ Τελωνείου Πειραιά
Οι ΚΟΕ θα λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο και θα πραγματοποιούν προληπτικούς ελέγχους και δίωξη κατά την διακίνηση αγαθών και προϊόντων, για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου στον ΕΦΚ (καπνικά, αλκοολούχα, ενεργειακά προϊόντα), για την ασφάλεια και προστασία (όπλα, ναρκωτικά, παραποιημένα είδη κλπ) και γενικότερα την πάταξη των παραβάσεων του Τελωνειακού Κώδικα.  
2.    Η ΕΛΥΤ Αττικής καθίσταται κέντρο λήψης και διαβίβασης πληροφοριών ελέγχου προς τα Τελωνεία και τις Κινητές Ομάδες Ελέγχου, η οποία πέρα του ελεγκτικού της έργου, θα παρέχει  πληροφορίες μέσω ανάλυσης κινδύνου, στα τμήματα εκ των υστέρων ελέγχων, παραποιημένων και δίωξης των τελωνείων καθώς και στις Κινητές Ομάδες Ελέγχου που ανήκουν σε αυτά.
3.    Συστήνεται στην ΕΛΥΤ Αττικής, Τμήμα Θαλασσίων Ομάδων Ελέγχων (ΘΟΕ), στο οποίο μεταφέρεται η επιχειρησιακή χρήση των δύο αντιλαθρεμπορικών πλοίων της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και ΕΦΚ. Οι Θ.Ο.Ε. θα λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο και θα είναι επιφορτισμένες με τη διεξαγωγή τελωνειακών ελέγχων και την εν γένει δίωξη του οικονομικού εγκλήματος, στα ελληνικά χωρικά ύδατα,  στην παράκτια ζώνη, καθώς και σε όλες τις περιοχές των "λιμένων". 
Β.  Δημιουργία οικονομιών κλίμακας για την καλύτερη αξιοποίηση του προσωπικού και για την συνολική βελτίωση της αποτελεσματικότητας των οργανικών μονάδων, με την συγχώνευση των Α΄ και Β΄ Τελωνείων Θεσσαλονίκης, σε νέες εγκαταστάσεις στο λιμένα Θεσσαλονίκης από τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους.
Πηγή:Capital
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Ισοτιμίες EURO για δασμούς, ΦΠΑ, ΙΟΥΛΙΟΥ 2015

Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα ΙΟΥΛΙΟΥ 2015 
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015

Εδώ όλες οι Ισοτιμίες των νομισμάτων έναντι Ευρώ € για το 2014
Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2015) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email: kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709 

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Πώς μπορεί η Ελλάδα να μπει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη των μεταφορών ??


Παρά τα βήματα προόδου που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια, η χώρα δεν έχει καταφέρει ακόμη να αξιοποιήσει στο έπακρο τα πλεονεκτήματά της, με αποτέλεσμα να βρίσκεται χαμηλά στην παγκόσμια κατανομή του διεθνούς διαμετακομιστικού εμπορίου.
Γιατί συμβαίνει αυτό   Πώς μπορεί η Ελλάδα να μπει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη των μεταφορών και να καταλάβει τη θέση που πραγματικά της αξίζει ; Στα ερωτήματα αυτά επιχείρησαν να απαντήσουν κορυφαία στελέχη της αγοράς στο πλαίσιο του συνεδρίου που διοργάνωση το Ινστιτούτο Διεθνών Σχέσεων με θέμα την ανασυγκρότηση της ελληνικής οικονομίας.
 Όλοι συμφώνησαν πως το σημαντικότερο απ’ όλα είναι η δημιουργία των απαραίτητων υποδομών που θα διευκολύνουν και θα μειώσουν το κόστος στη διακίνηση των προϊόντων και εν συνεχεία η άρτια λειτουργία τους.
Από αυτά ξεχώρισαν τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, την αξιοποίηση του Θριασίου Πεδίου και την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, κινήσεις που συνδυαστικά μπορεί να ανεβάσουν κατακόρυφα την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας και να συμβάλουν στην ανάδειξη της χώρας σε διεθνή κόμβο.
 Ο ρόλος του Πειραιά στην ανάπτυξη
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην πώληση του ΟΛΠ σε ιδιώτες επενδυτές, η οποία εκτιμάται πως μπορεί να ενισχύσει τη δυναμική του Πειραιά και να αυξήσει την εμπορευματική κίνηση στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Ως παράδειγμα χρησιμοποίησαν την Cosco, η οποία συνέβαλε καταλυτικά στην αναβάθμιση της εικόνας του Πειραιά και στην προσέλκυση νέων ναυτιλιακών εταιρειών.
Όπως ανέφερε ο εμπορικός διευθυντής της κινέζικης εταιρείας στην Ελλάδα, Τάσος Βαμβακίδης, «μέσα σε λίγα χρόνια από την έλευσή μας καταφέραμε να φέρουμε τον Πειραιά στην 42η θέση των κορυφαίων λιμανιών του κόσμου, όταν πριν από εμάς δεν ήταν στη λίστα των εκατό μεγαλύτερων, και παράλληλα συμβάλλαμε στην κατακόρυφη άνοδο της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων», ενώ τόνισε ότι «μόλις ολοκληρωθούν τα έργα που είναι σε εξέλιξη, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων θα ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια TEU’s τον χρόνο, από περίπου 3,6 εκατ. ΤEU’s που είναι σήμερα». Επιπλέον, στο διάστημα που είναι παρούσα η Cosco στην ελληνική αγορά, το λιμάνι του Πειραιά πέτυχε να εμφανίσει καλύτερους χρόνους εξυπηρέτησης των εμπορευμάτων απ’ όλα τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης και πλέον ανταγωνίζεται ευθέως τα λιμάνια της Ασίας.
Οι επιδόσεις, όπως είπε ο κ. Βαμβακίδης, θα ήταν ακόμη καλύτερες εάν το κομμάτι του λιμανιού που ελέγχεται από το Δημόσιο ακολουθούσε τους ρυθμούς της Cosco, και δεν καθυστερούσε στην υλοποίηση των απαραίτητων υποδομών. Συνολικά, στα οκτώ χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η Cosco έχει επενδύσει περισσότερα από 600 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας του νέου προβλήτα στο δυτικό τμήμα του λιμανιού που βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ παράλληλα δρομολογεί νέες επενδύσεις, μεταξύ των οποίων την κατασκευή μιας καινούργιας αποθήκης έκτασης 25.000 τ.μ.
Dragon Mart - Dubai UAE
«Dragon Mart» στο Θριάσιο όπως στο Ντουμπάι
Σύμφωνα με τον κ. Βαμβακίδη, απαραίτητη είναι και η δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο στα πρότυπα του «Dragon Mart» του Ντουμπάι, στο οποίο θα συναρμολογούνται τα κινέζικα προϊόντα προτού διατεθούν στις διάφορες αγορές της περιοχής.
Αυτό θα συμβάλει στην προσέλκυση και άλλων εταιρειών στην Ελλάδα, οι οποίες θα θελήσουν να εκμεταλλευθούν την ευκαιρία αυτή για να μειώσουν το κόστος τους, αφού θα είναι εγγύτερα στους πελάτες τους. Τα Dragon Mart ή Dragon City αποτελούν αχανή εμπορικά κέντρα χονδρικής για κινεζικές μεγάλες αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Γνωστότερο όλων είναι το 50 στρεμμάτων και μήκους 1,2 χιλιομέτρων Dragon Mart στο Ντουμπάι, που έχει κοστίσει, στις δύο φάσεις ανάπτυξής του, πάνω από 500 εκατ. δολάρια. Ανάλογα εμπορικά κέντρα από τον ίδιο όμιλο αναπτύχθηκαν στο Κατάρ και στο Μπαχρέιν, ενώ επένδυση 180 εκατ. δολάρια δρομολογείται και στο Κανκούν στο Μεξικό. Απαραίτητη, τέλος, θεωρείται η επένδυση στον κλάδο των logistics στο πλαίσιο μιας εθνικής στρατηγικής, η οποία θα στοχεύει στην ορθολογική και οργανωμένη ανάπτυξή του. Με την κατάλληλη στήριξη, μπορεί να γίνει βασικός μοχλός για την ανάκαμψη της χώρας, ενώ όπως λέει ο κ. Βαμβακίδης «εάν η Ελλάδα υιοθετήσει το μοντέλο της Ολλανδίας για την αξιοποίηση των logistics, τότε ο κλάδος αυτός θα συνεισφέρει τριπλάσια έσοδα στο ΑΕΠ από ό,τι προσφέρει σήμερα ο τουρισμός».
Εν ανομονή της συμφωνίας η Cosco
Θριάσιο πεδίο. Το φιλέτο
Με ιδιαίτερη αγωνία, όπως άλλωστε το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, παρακολουθεί η πλευρά της Cosco τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους πιστωτές της, καθώς η κατάληξή τους θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την τύχη της διαδικασίας πώλησης του ΟΛΠ σε ιδιώτες επενδυτές.
Το ενδιαφέρον των Κινέζων για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου παραμένει ισχυρό, παρά την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης που είναι σε εξέλιξη και τις παλινωδίες του Μαξίμου αναφορικά με τον ρόλο του Δημοσίου στην «επόμενη ημέρα» του Οργανισμού.
Το λιμάνι του Πειραιά και ο απόλυτος έλεγχός του αποτελεί βασικό κρίκο στα σχέδια που έχει η Cosco για την επέκταση της παρουσίας στην ευρύτερη περιοχή, που απλώνεται από τη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική και τη Νοτιανατολική Ευρώπη. Και αυτό γιατί πέρα από τη μοναδική γεωγραφική θέση και τα σημαντικά πλεονεκτήματα που διαθέτει σε σχέση με άλλα λιμάνια της Μεσογείου, όπως η δυνατότητα εξυπηρέτησης πλοίων μεγάλου μεγέθους λόγω του βαθύ πυθμένα, δρομολογούνται σημαντικές υποδομές, όπως η αξιοποίηση του Θριασίου πεδίου και ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου, που θα μετατρέψουν την Ελλάδα σε πραγματικό κόμβο για τη μεταφορά των εμπορευμάτων από και προς τις αγορές της Ασίας.
Όσον αφορά στον ανταγωνισμό από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τα στελέχη της Cosco ξεκαθαρίζουν πως «δεν βλέπουμε ανταγωνιστικά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο σήμερα υστερεί σημαντικά σε υποδομές αλλά και δυναμικότητα σε σύγκριση με τον Πειραιά. Απεναντίας θεωρούν πως ακόμη και αν προχωρήσει η αποκρατικοποίησή του δεν πρόκειται να επηρεάσει τις εργασίες της, και τονίζουν πως αυτά τα δύο ελληνικά λιμάνια πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά.
Πηγή: Ημερησία
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Gioia Tauro (Τζόια Τάουρο)... το ιταλικό λιμάνι της κοκαΐνης

Ένας λιμένας της Καλαβρίας, μιας φτωχής επαρχίας της Ιταλίας, έχει γίνει γνωστός για τις τεράστιες ποσότητες ναρκωτικών που διακινούνται από το συνδικάτο του εγκλήματος. «Το λιμάνι, η Τζόια Τάουρο, γεννήθηκε με την προπατορική αμαρτία» εξηγεί ο δικαστικός και ερευνητής Ρομπέρτο ντι Πάλμα σε συνέντευξή του στο Αλ Τζαζίρα. Το προπατορικό αμάρτημα δεν είναι άλλο από την Ντρανγκέτα, την ισχυρότερη ομάδα οργανωμένου εγκλήματος παγκοσμίως, πιο επικίνδυνη και με μεγαλύτερη επιρροή από τη Μαφία της Σικελίας.
Ο παράκτιος δρόμος προς το λιμάνι περνά δίπλα από εγκαταλελειμμένες αποθήκες και χωράφια. Αλλωστε στην Καλαβρία, τα έσοδα από παράνομες δραστηριότητες είναι περισσότερα από αυτά της νόμιμης οικονομίας. Η Τζόια Τάουρο χρησιμοποιείται ως ενδιάμεσος σταθμός. Κάθε χρόνο 3,6 εκατ. εμπορευματοκιβώτια φτάνουν. Είναι τόσα πολλά που ούτε οι εταιρείες ούτε οι 25 αστυνομικοί της περιοχής μπορούν να τα ελέγξουν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την DIA, την ιταλική διωκτική αρχή για τις υποθέσεις οργανωμένου εγκλήματος, ανάμεσα στο 2011 και το 2014 κατασχέθηκαν 5,5 τόνοι κοκαΐνης. Αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον άλλοι 50 τόνοι λευκού ναρκωτικού διακινήθηκαν μέσω του λιμένα. Ο Βιντσέντζο Καρούζο, υπεύθυνος ασφάλειας του λιμένα και αντισυνταγματάρχης της Οικονομικής Αστυνομίας, επισημαίνει ότι η κοκαΐνη που φτάνει στο λιμάνι είναι συνήθως καθαρή κατά 90%, γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί να «κοπεί» ακόμα και τέσσερις φορές πριν καταλήξει στην αγορά. Η υπολογιζόμενη αξία αγοράς της κοκαΐνης που πέρασε από την Τζόια Τάουρο, φτάνει τα 30-35 δισ.
Σύμφωνα με την ιταλική αστυνομία, η Ντρανγκέτα ελέγχει το 60-80% της ευρωπαϊκής αγοράς κοκαΐνης. Ετησίως το εμπόριο ναρκωτικών αλλά και οι οικοδομικές δραστηριότητες, το εμπόριο λαθραίων όπλων και η διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων φέρνουν στα ταμεία της οργάνωσης περίπου 56 δισ. δολάρια.
Η νέα τεχνική που χρησιμοποιεί η οργάνωση λέγεται «rip-off», δηλ. εξαπάτηση και βρίσκεται στο επίκεντρο του βιβλίου «Oro Bianco» των Νίκολα Γκρατέρι και Αντόνιο Νικάζο, των βασικών ερευνητών σε θέματα συνδικάτου του εγκλήματος στην Καλαβρία.
Πριν από μερικά χρόνια, το λαθρεμπόριο κοκαΐνης γινόταν με τη βοήθεια πλασματικών μεταφορικών εταιρειών που ελέγχονταν από την Nτρανγκέτα. Σήμερα το συνδικάτο του εγκλήματος βασίζεται σε άνδρες που τοποθετεί σε διάφορα λιμάνια πάνω στον «δρόμο των ναρκωτικών».
Ενα μέλος που βρίσκεται σε κάποιο λιμάνι ανοίγει το κοντέινερ που έχει προορισμό την Τζόια Τάουρο και βάζει μέσα τα πακέτα. Στη συνέχεια πληροφορεί τον συνεργό του στον προορισμό για τον αριθμό του εμπορευματοκιβωτίου. Οταν καταπλεύσει, το συνδικάτο του εγκλήματος αδειάζει το κοντέινερ, πριν η αστυνομία προλάβει να ελέγξει. Στην εξέλιξη των πραγμάτων παίζει ρόλο και η κρίση, καθώς ο αριθμός των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Τζόια Τάουρο κινδύνευσαν με λουκέτο και η Ντρανγκέτα τους δάνεισε, λαμβάνοντας τον έλεγχο, χωρίς να το πάρει κανείς είδηση.
 Πηγή:Καθημερινή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Ισοτιμίες EURO για δασμούς, ΦΠΑ, ΙΟΥΝΙΟΥ 2015

Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα ΙΟΥΝΙΟΥ 2015
Εδώ όλες οι
Ισοτιμίες του 2015


Εδώ όλες οι Ισοτιμίες των νομισμάτων έναντι Ευρώ € για το 2014
Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2015) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709 

Κυριακή 24 Μαΐου 2015

3,7 τόνοι ελεφαντόδοντου κατασχέθηκαν από τις τελωνειακές αρχές της Σιγκαπούρης.




Αλέξανδρος Κουρτέσης / Εκτελωνισμοί / www.ektelonismos.com
Στις 19 Μαΐου 2015, οι τελωνειακές αρχές της Σιγκαπούρης ανακοίνωσαν την μεγαλύτερη κατάσχεση ελεφαντόδοντου από το 2002 που ανέρχεται σε 3,7 τόνους
Η αποστολή διερχόταν μέσα από τη Σιγκαπούρη με προορισμό το Βιετνάμ. 
Όπως τον Απρίλιο του 2015, όταν περίπου 3,1 τόνοι ελεφαντόδοντου κατασχέθηκαν από τις τελωνειακές αρχές της Ταϊλάνδης.
Η αποστολή προέρχονταν από την Κένυα και περιγραφόταν στα εμπορικά και φορτωτικά έγγραφα  ως φύλλα τσαγιού. Η «αποστολή» ανακαλύφθηκε μεσα σε δύο 20 πόδών εμπορευματοκιβώτια ανάμεσα σακούλες σκόνης τσαγιού και περιελάμβανε 

  • 1.783 κομμάτια χαυλιόδοντες ελέφαντα (ελεφαντόδοντο), 
  • 4 κομμάτια κέρατα  ρινόκερου και 
  • 22 κομμάτια κυνόδοντες που πιστεύεται ότι είναι από αιλουροειδή της αφρικανικής ηπείρου.

Η σύμβαση για το διεθνές εμπόριο των απειλούμενων με εξαφάνιση ειδών της άγριας πανίδας και χλωρίδας ( CITES), η οποία Σιγκαπούρη έχει υπογράψει, απαγορεύει το διεθνές εμπόριο ελεφαντόδοντου ελέφαντα, τα κέρατα του ρινόκερου και ορισμένα είδη δοντιών αιλουροειδών » .
Πηγή:WCO (Original text here )
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Ισοτιμίες EURO για δασμούς, ΦΠΑ, ΜΑΙΟΥ 2015


Alexander KourtesisΠληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα ΜΑΙΟ 2015 .
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες του 2015
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες των νομισμάτων έναντι Ευρώ € για το 2014
Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2015) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709 

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Δίκτυο διανομών από Cosco στον Πειραιά

Η διαδικασία του διαγωνισμού για την πώληση πλειοψηφικού ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΠ Α.Ε. αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου μήνα, ο κινεζικός όμιλος ήδη αναπτύσσει περαιτέρω το μοντέλο συνδυασμένων μεταφορών που έχει συγκροτήσει με τους ελληνικούς σιδηροδρόμους και το διευρύνει με οδικές και αεροπορικές μεταφορές.
 Η διαδικασία αυτή ξεκίνησε με τη διαχείριση φορτίων της Hewlett Packard, ακολούθησαν η GREE, η ZTE, η Sony, η Huawei και η DELL και τώρα οι προσπάθειες επικεντρώνονται, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, στην προσέλκυση, μεταξύ άλλων, εταιρειών ηλεκτρονικών, αυτοκινητοβιομηχανιών με εργοστάσια στη Βαλκανική και στην Κεντρική Ευρώπη, αλλά και μεγάλων εταιρειών καταναλωτικών αγαθών.
Για τον σκοπό αυτό προγραμματίζεται και η δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων στον Πειραιά, ικανών να εξυπηρετήσουν την προσδοκώμενη αύξηση φορτίου. Εχει μάλιστα δρομολογήσει την επέκταση των υπαρχουσών εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού που θα χρειαστεί ώστε οι στεγασμένοι χώροι του κέντρου διαχείρισης να προσεγγίσουν τα 100.000 τ.μ.
 Η Cosco αναπτύσσει δίκτυο μεταφορών στην ελληνική επικράτεια με συνεργαζόμενες στον χώρο των διανομών εταιρείες, με σκοπό την παράδοση των προϊόντων των πελατών της στον τελικό προορισμό, προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές και αξιόπιστες υπηρεσίες.
Την ίδια ώρα, ξένοι εξαγωγείς υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις διερευνούν την προοπτική να φέρουν στην Ελλάδα τα κέντρα διανομής τους. Το θεσμικό πλαίσιο για τη ρύθμιση θεμάτων της εφοδιαστικής (Logistics ) αλυσίδας που ψηφίστηκε πρόσφατα διευκολύνει με προβλέψεις –όπως της αναστολής καταβολής του ΦΠΑ κατά την εισαγωγή των αγαθών για μη εγκατεστημένες στην Ελλάδα πολυεθνικές.
Πηγή:Απόσπασμα απο την Καθημερινή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Και η Yang Ming Lines στο λιμάνι του Πειραιά

Μία ακόμη διεθνής ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η εκ Ταϊβάν ορμώμενη Yang Ming Lines, πρόκειται να κάνει χρήση των εγκαταστάσεων της ΣΕΠ, θυγατρικής της κινεζικής Cosco στο λιμάνι του Πειραιά.
Υπενθυμίζεται ότι ήδη το λιμάνι χρησιμοποιούν εταιρείες, όπως η MSC, η Maersk και η ίδια η Cosco, ενώ προσεγγίσεις πραγματοποιούν και άλλες εταιρείες του κλάδου, όπως η γαλλική CMA CGM.
Σύμφωνα με τη σχετική συμφωνία μεταξύ της ΣΕΠ και της Arkas Hellas, η οποία λειτουργεί ως αντιπρόσωπος της Yang Ming στην Ελλάδα, προσφέροντας και υπηρεσίες πρακτόρευσης, η κινεζική εταιρεία θα πολλαπλασιάσει τις προσεγγίσεις της στον Πειραιά, καθώς πλέον θα καταπλέουν στον λιμένα τέσσερα πλοία την εβδομάδα, έναντι ενός σήμερα. Το πρώτο εξ αυτών αναμένεται τη Δευτέρα 4 Μαΐου.
Ο κ. Πάρις Ευαγγελινός, επικεφαλής της Arkas, η Yang Ming πρόκειται να φέρει στον Πειραιά ένα μέρος του όγκου των μεταφορτώσεων που έως σήμερα πραγματοποιούσε στην Αίγυπτο.
Επί της ουσίας πρόκειται για μια εντελώς νέα δραστηριότητα, καθώς τον Πειραιά θα προσεγγίζουν πλέον τα μεγαλύτερα πλοία της εταιρείας, χωρητικότητας 15.000 εμπορευματοκιβωτίων.
Πηγή: Καθημερινή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Νίκης 5-7
10180 Αθήνα
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Tηλ.: 210-3332553/4
Fax: 210-3332559
e-mail: press@minfin.gr

Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015
Δελτίο Τύπου
Σημαντική επιτυχία στην προσπάθεια καταπολέμησης του λαθρεμπορίου και της φοροδιαφυγής σημείωσαν την 21-04-2015 οι υπάλληλοι του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών-Όπλων του Σ.Δ.Ο.Ε. Π.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ-ΑΙΓΑΙΟΥ σε συνεργασία με το Ε΄ Τελωνείο Πειραιά.
Συγκεκριμένα, διερευνώντας και αξιολογώντας τα συνοδευτικά φορτωτικά έγγραφα ύποπτων εμπορευμάτων, καθώς και αξιοποιώντας πληροφορίες που περιήλθαν στην Υπηρεσία μας, εντόπισαν και κατάσχεσαν στο λιμάνι του Πειραιά μεγάλες ποσότητες καπνικών σε ένα εμπορευματοκιβώτιο που προερχόταν από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με δηλωθέν εμπόρευμα στα φορτωτικά έγγραφα χουρμάδες, οι οποίοι αποτελούσαν και μέρος του φορτίου στο έμπροσθεν τμήμα του εμπορευματοκιβωτίου, ως μέσον απόκρυψης «τάπα».
Τελικός προορισμός του εμπορευματοκιβωτίου ήταν το Δυρράχιο της Αλβανίας.
Στον έλεγχο που διενεργήθηκε διαπιστώθηκε ότι το εμπορευματοκιβώτιο περιείχε 998 χαρτοκιβώτια ήτοι 9.980.000 τεμ. τσιγάρα μάρκας CAPITAL Slims και 40 χαρ/τια με χουρμάδες.
Οι διαφυγόντες δασμοί ανέρχονται στο ποσό του 1.826.168,33 ευρώ .
Η έρευνα συνεχίζεται με τη συνεργασία των Αλβανικών Αρχών.
 Πηγή:Υπ. Οικονομικών
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Αλλαγή σε ορισμένα Νομίσματα του Απριλίου

Από την Τετάρτη 22-04-2015 ισχύουν ορισμένες αλλαγές στις ισοτιμίες  νομισμάτων του Απριλίου  έναντι του Euro .
Ο Σύνδεσμος εδώ 

Πηγή:ΥΠ. Οικονομικων
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Συστάθηκαν Εξωτερικά κλιμάκια ελέγχου κατά του Λαθρεμπορίου



ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΑΛΕΞ. ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Τα μικτά αυτά κλιμάκια -  έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν στην περιοχή της Αττικής εδώ και περίπου δύο εβδομάδες- απαρτίζονται το κάθε ένα από τέσσερα άτομα, τα οποία προέρχονται ως εξής:  
  • ένα από το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ), 
  • ένα από την Υπηρεσία Εσωτερικών Ελέγχων του υπουργείου Οικονομικών, 
  • ένα από την Οικονομική Αστυνομία και 
  • ένα από το Λιμενικό Σώμα.
Όπως επισήμανε ο κ. Νικολούδης σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους τα κλιμάκια αυτά θα έχουν αρμοδιότητα να ασκούν τελωνειακό έλεγχο παντού, μέσα και έξω από τελωνεία, με στόχο τον περιορισμό του λαθρεμπορίου παντός είδους.
Α. ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ - ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο υπουργός Επικρατείας σημείωσε ότι η επιλογή για τη σύσταση των μικτών κλιμακίων έχει να κάνει με το ότι έτσι υπάρχει καλύτερος έλεγχος και των ίδιων των ελεγκτικών μηχανισμών.
Όπως τόνισε, ο μοναδικός τρόπος για να ελέγχεις τους μηχανισμούς ελέγχου της διαφθοράς είναι να υπάρχουν διαφορετικοί μηχανισμοί (Τελωνεία, Οικονομική Αστυνομία, ΣΔΟΕ, Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων κ.λπ.).
Μάλιστα όταν ρωτήθηκε σχετικά με το ποιος θα ελέγχει αυτά τα κλιμάκια, ο κ. Νικολούδης απάντησε χαρακτηριστικά ότι «και πίσω από αυτά τα κλιμάκια θα είναι

  • η υπηρεσία Εσωτερικών Ελέγχων της Αστυνομίας, και 
  • μετά θα είμαι εγώ, και πίσω από μένα
  • ο πρωθυπουργός».
Ο κ. Νικολούδης εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι θα μπορέσει να περιορίσει τη διαφθορά (λαθρεμπόριο, φοροδιαφυγή κ.λπ.), τονίζοντας ότι είναι σημαντικό να δοκιμαστούν διαφορετικοί τρόποι δράσης σε σχέση με αυτούς που ακολουθήθηκαν μέχρι τώρα και αποδείχτηκαν αναποτελεσματικοί.
Πηγή: Ναυτεμπορική
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Ισοτιμίες EURO για δασμούς, ΦΠΑ, ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015


Alexander Kourtesis

Νέα βουτιά του δολαρίου έναντι του euro 

Πληροφορηθείτε όλες τις τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α στα Τελωνεία για τον μήνα ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2015 .
Εδώ όλες οι Ισοτιμίες των νομισμάτων έναντι Ευρώ € για το 2014
Εδώ Οι Συντελεστές ΦΠΑ (2015) στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709 

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Μπλόκο στις τριγωνικές συναλλαγές




«Φρένο» στις τριγωνικές συναλλαγές βάζει η κυβέρνηση με διάταξη που περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου για την επανεκκίνηση της οικονομίας, το οποίο έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.

Με τις διατάξεις οι ελληνικές επιχειρήσεις που εμφανίζουν στα βιβλία τους ποσά δαπανών τα οποία καταβλήθηκαν σε επιχείρηση που εδρεύει σε χώρα μη συνεργάσιμη φορολογικά ή σε χώρα με προνομιακό φορολογικό καθεστώς ή σε άλλη συνδεδεμένη με αυτήν επιχείρηση που δεν έχει συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις περί «φακέλου τεκμηρίωσης» (που προβλέπει ο Κώδικας Φορολογικών Συναλλαγών) θα υποχρεώνεται να πληρώσει φόρο 26% επί των δαπανών αυτών και μόνο εφόσον αποδείξει σε διάστημα 12 μηνών ότι πρόκειται περί πραγματικής συναλλαγής σε συνήθεις τρέχουσες τιμές αγοράς θα δικαιούται να πάρει πίσω τον καταβληθέντα φόρο.
Επί της ουσίας, η δαπάνη δεν θα αναγνωρίζεται μέχρι οι επιχειρήσεις να αποδείξουν ότι οι συναλλαγές είναι πραγματικές.

Σύμφωνα με τη διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 21 του νομοσχεδίου:

1) Δεν αναγνωρίζεται για έκπτωση από τα ακαθάριστα έσοδα επιχείρησης το σύνολο των δαπανών που κατέβαλε προς φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα που εμπίπτει σε μια από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

    α) Είναι κατά τον χρόνο έκδοσης του παραστατικού ή κατά τον χρόνο διενέργειας της συναλλαγής φορολογικός κάτοικος σε κράτος «μη συνεργάσιμο».

    β) Είναι κατά τον χρόνο έκδοσης του παραστατικού ή κατά τον χρόνο διενέργειας της συναλλαγής φορολογικός κάτοικος σε κράτος που υπόκειται σε προνομιακό φορολογικό καθεστώς.

    γ) Είναι συνδεόμενη, εν τοις πράγμασι εταιρεία, χωρίς να έχει συμμορφωθεί πριν από τη διενέργεια της συναλλαγής ή την έκδοση του παραστατικού με τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται από τον Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών (άρθρο 21 του ν. 4174/2013).

   δ) Δεν διαθέτει στην έδρα της ή σε συνδεδεμένη επιχείρηση την απαιτούμενη οργάνωση και υποδομή για τη διενέργεια -κατ’ επάγγελμα- ομοειδών συναλλαγών, κατά συνήθεια και επάγγελμα με τη συναλλαγή για την οποία εκδόθηκε το παραστατικό.

2) Για τις περιπτώσεις γ΄ και δ΄ η επιχείρηση οφείλει, προκειμένου να αναγνωριστεί η έκπτωση της δαπάνης, και πριν από τη διενέργεια του φορολογικού ελέγχου, να προσκομίσει πλήρη απόδειξη ότι δεν συντρέχουν για τη συγκεκριμένη εταιρεία οι αναφερόμενες συνθήκες.

Για τις περιπτώσεις α΄, β΄, γ΄ και δ΄, προκειμένου ο φορολογούμενος να μην εμπίπτει στη μη έκπτωση της δαπάνης, θα πρέπει να καταβάλει παρακρατούμενο φόρο που προκύπτει από τον ισχύοντα στην Ελλάδα συντελεστή φόρου εισοδήματος (26%) για επιχειρηματική δραστηριότητα επί του συνόλου της εν λόγω δαπάνης.
Εφόσον εντός δωδεκαμήνου από τη συναλλαγή, ο φορολογούμενος, αποδείξει ότι πρόκειται περί συνήθους συναλλαγής σε τρέχουσες τιμές αγοράς, θα επιστρέφεται αζημίως για το Δημόσιο ο παρακρατηθείς φόρος στον φορολογούμενο.

Τι είναι όμως τριγωνική συναλλαγή ?

Η τριγωνική συναλλαγή (τριγωνική τιμολόγηση) είναι μία διαδικασία στην οποία λαμβάνουν μέρος τρία εμπλεκόμενα μέρη.
Η εταιρία (Α), η οποία είναι ο προμηθευτής εμπορευμάτων, πρώτων υλών ή και υπηρεσιών,
η εταιρία (Β), η οποία είναι ο πραγματικός παραλήπτης αυτών και
η εταιρία (Γ), συμφερόντων της εταιρίας (Β), η οποία μεσολαβεί ως τυπικός παραλήπτης αυτών των εμπορευμάτων / πρώτων υλών / υπηρεσιών.
Πηγή:Καθημερινή, Νέα Σπορά
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Από 18-03-2015 / Σημαντικότατες Αλλαγές στις Ισοτιμίες των Νομισμάτων έναντι του Euro.

Εκτελωνισμοί Πειραιά - Αλέξανδρος Κουρτέσης
Από την Τετάρτη 18-03-2015 ισχύουν σημαντικές αλλαγές στις ισοτιμίες των ποιο κάτω νομισμάτων έναντι του Euro .
  • USD Δολάριο Ηνωμένων Πολιτειών
  • JPY  Γιέν Ιαπωνίας
  • RUB Ρούβλι Ρωσίας 
  • CAD Δολάριο Καναδά
  • CNY Γιουάν Κινας
  • HKD Δολάριο Χονκ Κόνγκ
  • INR  Ρουπία Ινδίας 
  • KRW Γουόν Ν. Κορέας
  • MYR Ρινγκιτ Μαλαισίας 
  • PHP Πέσο Φιλιππίνων
  • SGD Δολάριο Σινγκαπούρης
  •  Μπάτ Ταυλάνδης 
Οι ανωτέρω τιμές αντικατάστασης βεβαιώθηκαν την 11.03.2015 από τις βεβαιωθείσες τιμές της Ε.Κ.Τ
Απο εδώ μπορείτε να δείτε να κατεβάσετε και να τυπώσετε την ισχύουσα Ισοτιμία .
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709