Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Ασπίδα κατά του λαθρεμπορίου τα τελωνεία

Ο ρόλος των τελωνείων στην αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου και του οργανωμένου εγκλήματος ήταν μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν στις εργασίες της σύσκεψης της  Ομάδας Εργασίας των χερσαίων συνοριακών Τελωνείων της Κοινότητας, που αποτελείται  από εκπροσώπους 15 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης  και λειτουργεί στα πλαίσια του προγράμματος «Τελωνεία 2020».
Το ρόλο του οικοδεσπότη είχε το τελωνείο Κακαβιάς ως εκπρόσωπος των χερσαίων συνοριακών Τελωνείων της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με τη Διευθύντρια του Μαρία Καρανίκα να αναφέρεται στο σκοπό της Ομάδας. «Σκοπός της Ομάδας αυτής είναι η ενασχόληση της με θέματα που αφορούν τα εξωτερικά σύνορα της Κοινότητας.
Παρακολουθούνται οι αλλαγές της νομοθεσίας, λαμβάνονται αποφάσεις για κοινές δράσεις για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου, παρουσιάζεται η χαρτογράφηση των χερσαίων συνόρων σχετικά με τις διελεύσεις οχημάτων, εμπορευμάτων, σχετικά με το προσωπικό και υλικοτεχνικό εξοπλισμό των συνοριακών τελωνείων, σε μια προσπάθεια  καταγραφής  και βελτίωσης των αδύναμων τελωνείων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στον Μεθοριακό Σταθμό Κακαβιάς έχουν καταγραφεί τα τελευταία χρόνια σημαντικές επιτυχίες που αφορούν την κατάσχεση ναρκωτικών, αναβολικών, παραποιημένων εμπορευμάτων, λαθραίου καπνού, πυρομαχικών, επικίνδυνων υλικών, ρευστού και κλεμμένων οχημάτων, χωρίς βέβαια να λείπουν και τα προβλήματα που συνίστανται στην έλλειψη προσωπικού και τεχνολογικών μέσων
Ιδιαίτερη  αναφορά έκανε η κα. Καρανίκα στη συνεργασία των υπηρεσιών των συνόρων και ιδιαίτερα τόνισε τη συνεργασία του Τελωνείου με το Αστυνομικό Τμήμα Κακαβιάς. «Παρά τα διαφορετικά αντικείμενα των δύο υπηρεσιών των συνόρων,  έχουν ένα κοινό στόχο, την διασφάλιση των συμφερόντων του δημοσίου, την πάταξη του οργανωμένου εγκλήματος», σημείωσε.
Κλείνοντας την ομιλία της ζήτησε την συνδρομή των αρμόδιων υπηρεσιών προκειμένου τα Τελωνεία των Συνόρων να αποτελέσουν την ασπίδα, για την πάταξη του  λαθρεμπορίου και  την προστασία της κοινωνίας.
 Πηγή:inEPIRUS
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΤΑΙΠΕΔ: 5 ενδιαφερόμενοι στη β΄φάση για τον ΟΛΠ


Το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε, την Πέμπτη, τα πέντε επενδυτικά σχήματα, που εισέρχονται στη Β” φάση του διαγωνισμού για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς ΑΕ:
Τα σχήματα είναι:
  • APM Terminals, B.V.
  • COSCO (Hong Kong) Group Limited
  • International Container Terminal Services, Inc
  • Ports America Group Holdings
  • Utilico Emerging Markets Limited
Κατά τη Β” Φάση, οι προεπιλεγέντες επενδυτές θα αποκτήσουν πρόσβαση σε λεπτομερή στοιχεία για το περιουσιακό στοιχείο και τους σχετικούς όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Εξάλλου, με την εκδήλωση ενδιαφέροντος από 8 επενδυτικά σχήματα έληξε σήμερα Πέμπτη, η προθεσμία υποβολής εκδηλώσεων ενδιαφέροντος για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ.:
Τα σχήματα είναι:
  • APM Terminals, B.V.
  • Deutsche Invest Equity Partners, GmbH
  • DufercoParticiption Holding, SA
  • International Container Terminal Services, Inc
  • Mitsui & Co., Ltd.
  • P&O Steam Navigation Company (DP World)
  • Russian Railways JSC / GEK TERNA S.A.
  • Yilport Holding,Inc
Στο αμέσως επόμενο διάστημα, οι σύμβουλοι αξιοποίησης θα αξιολογήσουν τις υποβληθείσες αιτήσεις και θα υποβάλουν την εισήγησή τους στο διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στην επόμενη φάση του διαγωνισμού.
 Πηγή:NERIT
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Κατατέθηκε νομοσχέδιο για τα Logistics στη Βουλή

Δεν χωρά αμφιβολία , δεν επιδέχεται αμφισβήτηση , δίνει τα πάντα στα Logistic (γη και ύδωρ )






Εδώ οι  βασικές διατάξεις του νομοσχεδίου: 
  • Αποσαφηνίζεται το πλαίσιο λειτουργίας για τις επιχειρήσεις που ανήκουν στον κλάδο των Logistics και ορίζονται οι επιχειρήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας (3PL – Third Party Logistics) για να ξεπεραστούν προβλήματα στην επαφή των επιχειρήσεων του κλάδου με το δημόσιο.
  • Επιτρέπεται η ελεύθερη άσκηση μιας ή περισσότερων δραστηριοτήτων logistics ταυτόχρονα (π.χ. κάποιος που διαχειρίζεται μια αποθήκη μπορεί να κάνει και μεταφορικό έργο) για να αντιμετωπιστούν διάφορα νομικά προβλήματα και για να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακος .
  •  Επιταχύνεται η διαδικασία για την εγκατάσταση «Κέντρων αποθήκευσης και Διανομής» με κριτήριο την προστασία του περιβάλλοντος και με βάση τις αρχές της αυτοσυμμόρφωσης.
  •  Εξισώνονται οι όροι δόμησης των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής με αυτούς που ισχύουν για τα βιομηχανικά κτίρια και καταργείται ο διαχωρισμός βιομηχανικής και εμπορικής αποθήκης
  •  Εισάγεται το πλαίσιο για την αστική μεταφορά και τη διανομή εμπορευμάτων (Urban Logistics) για τη δημιουργία συγκεκριμένων χώρων στις πόλεις για τη στάθμευση των φορτηγών και την προσωρινή συγκέντρωση όλων των προϊόντων που πρόκειται να διανεμηθούν. Επίσης, προωθείται η πράσινη εφοδιαστική (Green Logistics) μέσω και της πρόβλεψης για καθιέρωση συστήματος καταγραφής αποτυπώματος άνθρακα για τις επιχειρήσεις αυτές.
  • Προβλέπεται η δημιουργία Επιχειρηματικών Πάρκων Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας. Τα πάρκα αυτά θα είναι ειδικά για logistics, θα εγκαθίστανται σε έκταση τουλάχιστον 500 στρεμμάτων και θα υπάγονται στις διαδικασίες fast track, λόγω της στρατηγικής τους σημασίας, ώστε να διευκολύνεται η προσέλκυση μεγάλων επενδυτών. Με το νόμο αυτό μπορούν να αναπτυχθούν Επιχειρηματικά Πάρκα Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας στην περιοχή του Θριασίου στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη στο πρώην στρατοπέδο Γκόνου.
  • Προωθείται η διαδικασία της τυποποίησης και προτυποποίησης στα ελληνικά Logistics από το Εθνικό Σύστημα Υποδομών Ποιότητας (ΕΣΥΠ) όπως π.χ. σε θέματα μοναδοποίησης φορτίων (unit loads), σήμανσης φορτίων, ανταλλαγής πληροφοριών, διαστάσεων μεταφορικών μέσων κλπ. Αυτό είναι απαραίτητο για λόγους ελέγχων στη λειτουργία των επιχειρήσεων αλλά και διασφάλισης της ποιότητας.
  •  Καταργείται η απαίτηση για πινακίδες όλων των ανυψωτικών μηχανημάτων (περονοφόρα) που κυκλοφορούν σε κλειστούς χώρους.
  •  Δημιουργείται σταθερή μονάδα στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτυών για την προώθηση των θεμάτων Εφοδιαστικής, με τη μορφή άμισθου Συμβουλίου και τη συμμετοχή φορέων του κλάδου.
Διαβάστε όλες τις βασικές διατάξεις του προσχεδίου του  νόμου που κατατέθηκε στην Βουλή . εδώ 

Πηγή:Taxhaven , Υπ. Οικονομικών
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Γιατί έρχεται ξανά ο Κινέζος Πρωθυπουργός ?

Ένα χρόνο μετά την επίσημη ανακοίνωση της νέας επένδυσης ύψους 230 εκατ. ευρώ από την Cosco στον Πειραιά φαίνεται ότι η ελληνική κυβέρνηση εξασφάλισε την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το φιλικό διακανονισμό που συνοδεύει την εν λόγω συμφωνία.

Σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, τόσο ο Επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, όσο και ο Επίτροπος Ανταγωνισμού στους οποίους είχε φτάσει το θέμα μετά από πολιτικές παρεμβάσεις του προεδρεύοντος Μιλτιάδη Βαρβιτισιώτη, αποδεσμεύουν την ελληνική πλευρά να προχωρήσει.

Υπενθυμίζεται ότι η επένδυση αφορά την κατασκευή του δυτικού τμήματος του προβλήτα ΙΙΙ που διαχειρίζεται ήδη η Cosco. Η εξέλιξη αναμένεται να αποτελέσει κεντρικό θέμα της επίσκεψης του Κινέζουν πρωθυπουργού στις 20 Ιουνίου στην Αθήνα και δεν συνδέεται με το διαγωνισμό πώλησης του 67% των μετοχών της ΟΛΠ ΑΕ στον οποίο επίσης συμμετέχει η Cosco (Μπα καλέ !!).

Παράγοντες της λιμενικής βιομηχανίας που παρακολουθούν τις εξελίξεις σημειώνουν με νόημα πως η εξέλιξη αυτή σημαίνει ότι οι Κινέζοι, ακόμη κι αν δεν επικρατήσουν στο διαγωνισμό, θα μπορούν να ανεβάσουν τη δυναμικότητα του Πειραιά και να συνεχίσουν προς το στόχο τους να αποτελέσει ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού τον
μεγαλύτερο στη Μεσόγειο εντός της επόμενης τριετίας.
Πηγή:Capital
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Ισοτιμίες ΙΟΥΝΙΟΥ του EURO για το ΦΠΑ .

Τιμές συναλλάγματος για τον καθορισμό της δασμολογητέας και
φορολογητέας αξίας για την επιβολή του Τέλους Ταξινόμησης και του Φ.Π.Α για τον μήνα Ιούνιο .
Κλίκ εδώ
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Ελευθέριος Βενιζέλος: Τελωνειακοί κατέσχεσαν 18,2 κιλά ηρωίνη


Σε αποσκευή επιβάτη προερχόμενου από τη Ντόχα βρέθηκαν δύο συσκευασίες με ηρωίνη συνολικού βάρους 18,250 κιλών. Ο επιβάτης συνελήφθη και προσήχθη στον αρμόδιο εισαγγελέα.


Μεγάλη ποσότητα ηρωίνης εντόπισαν και κατέσχεσαν τελωνειακοί του Αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος» κατά τη διάρκεια ελέγχου στις 21/05/2014.
Σε αποσκευή επιβάτη προερχόμενου από τη Ντόχα βρέθηκαν δύο συσκευασίες με ηρωίνη συνολικού βάρους 18,250 κιλών, αναφέρει σε ανακοίνωση το υπουργείο οικονομικών.
Η ναρκωτική ουσία εντοπίστηκε από σκύλο ανιχνευτή της Υπηρεσίας ΔΙΑΣ, στο πλαίσιο δειγματοληπτικών ελέγχων που διενεργούνταν στην αίθουσα αφίξεων επιβατών πτήσεων από χώρες υψηλού κινδύνου, όπως Κολομβία, Πακιστάν, Κατάρ, Βραζιλία κ.α.
Ο επιβάτης συνελήφθη και προσήχθη στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Οι συσκευασίες με την ηρωίνη στάλθηκαν στο Γενικό Χημείο του Κράτους για χημική ανάλυση, ενώ είναι σε εξέλιξη και προανάκριση για την υπόθεση.
Πηγή:Euro2day
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Μερική διαθεσιμότητα συστήματος Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης - ΕΦΚ

Η γενική γραμματεία Πληροφοριακών συστημάτων   εξέδωσε την πιο κάτω ανακοίνωση :

Σας ενημερώνουμε οτι η εφαρμογή των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης - ΕΦΚ στο ICISnet δεν είναι διαθέσιμη στα τελωνεία Δράμας, Ε Θεσσαλονίκης, Καλαμάτας, Ξάνθης, Α Πειραιά μέχρι νεωτέρας.

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Να γιατί οι Κινέζοι δεν αποκαλουν την ελλαδα GREECE

Http://www.ektelonismos.com
Όταν οι Κινέζοι άκουσαν τη λέξη Hellas, προσπάθησαν να την αποδώσουν στη γλώσσα τους.
Για να.. τη γράψουν, χρησιμοποίησαν δύο ιδεογράμματα (希臘) τα οποία επέλεξαν με βάση την προφορά.
Δηλαδή πήραν ένα ιδεόγραμμα που προφέρεται «σι», άλλο ένα που προφέρεται «λα», τα ένωσαν
για να φτιάξουν τη λέξη «Σι-Λα» με την οποία προσδιορίζουν την Ελλάδα.
Το πρώτο ιδεόγραμμα σημαίνει «ελπίδα» και το δεύτερο αντιστοιχεί στον Mήνα Δεκέμβριο του παραδοσιακού κινεζικού ημερολογίου.
Και τα δύο όμως μαζί, όταν ενωθούν, σημαίνουν «ο άλλος μεγάλος πολιτισμός».
Αυτό για να δείτε με πόσο σεβασμό αντιμετωπίζουν τη χώρα μας.
Δεν είναι καθόλου άσχημος αυτός ο συμβολισμός για μια χώρα, όπως λένε, τόσο ταλαιπωρημένη και παράλληλα τόσο πλούσια σε Ιστορία και πολιτισμό, όπως η δική μας.
Οι Κινέζοι άλλωστε είναι ίσως ο μοναδικός λαός στον κόσμο που δεν αποκαλεί την Ελλάδα «Greece» ή κάτι παρόμοιο.

Περίπου το 1/5 του παγκόσμιου πληθυσμού που ομιλεί κινεζικά αποκαλεί την Ελλάδα (希腊) «Σι-Λα».


Βάλτε στο google τα ιδεογράμματα 希臘 να δείτε τα αποτελέσματα.
Επίσης στην Κινέζικη έκδοση της  wikipedia πατήστε το Link -->  http://zh.wikipedia.org/
Πηγή: proteus-protos.blogspot.gr/
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Αρνητική για τις ελληνικές εξαγωγές η Τελωνειακή σύνδεση Ε.Ε.-Τουρκίας

Εκτελωνισμοί Πειραιά Α.Κουρτέσης
Σε 1 δις ευρώ περίπου υπολογίζονται οι δυνητικές απώλειες των ελληνικών εξαγωγών για την τελευταία δεκαετία, σύμφωνα με ομιλία του κ. Παναγιώτη Μίχαλου κατά την Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων. (Κάντε κλίκ αριστερά στην εικόνα να κατεβάσετε την έκθεση της Ελ Στατ. για το 2014 )

Για αυτό το δεδομένο σύμφωνα με το κ. Μίχαλο, αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η Συμφωνία Τελωνειακή Σύνδεσης Ε.Ε.-Τουρκίας που υπογράφτηκε το 1996 και εμποδίζει την ελεύθερη πρόσβαση τροφίμων στην τούρκικη αγορά.
Οι απώλειες των ελληνικών εξαγωγών ετησίως υπολογίζονται σε 140 εκατομμύρια ευρώ.
Στη συνέχεια της τοποθέτησης του ο κ. Μίχαλος αναφέρθηκε στη μεγάλη συνεισφορά της βιομηχανίας τροφίμων στις ελληνικές εξαγωγές και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, υπογραμμίζοντας ότι υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες με την εκμετάλλευση του πλεονεκτήματος που λέγεται "Μεσογειακή διατροφή".
Παράλληλα
 Μείωση 5,5% κατέγραψαν οι εξαγωγές στο δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2014, ενώ κατά 4,1% υποχώρησαν οι εισαγωγές.
Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2014 ανήλθε σε 3,60 δισ. ευρώ, έναντι 3,68 δισ. ευρώ κατά το ίδιο διάστημα του έτους 2013, παρουσιάζοντας μείωση 2,4%. Η αντίστοιχη μεταβολή χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 430,4 εκατ. ευρώ, δηλαδή 20,2%.

Η συνολική αξία των εξαγωγών - αποστολών κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2014 ανήλθε στο ποσό των 4,18 δισ. ευρώ, έναντι 4,42,5 δισ. ευρώ  κατά το ίδιο διάστημα του 2013, παρουσιάζοντας μείωση 5,5%. Η αντίστοιχη μεταβολή χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 127 εκατ. ευρώ, δηλαδή 4,8%.

Η συνολική αξία των εισαγωγών - αφίξεων κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2014 ανήλθε στο ποσό των 7,78 δισ. ευρώ, έναντι 8,116 δισ. ευρώ κατά το ίδιο διάστημα του 2013, παρουσιάζοντας μείωση 4,1%. Η αντίστοιχη μεταβολή χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 303,4 εκατ. ευρώ, δηλαδή 6,3%

Διαβάστε , ή κατεβάστε τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ για την Ελληνική οικονομία 2014 .

Πηγή:AgroNews,Βήμα
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Τα δύο "πρόσωπα" του Πειραιά . Ένα αποκαλυπτικό άρθρο !!!

www.ektelonismos.com
 Η Cosco, που συνάντησε τόσα εμπόδια για την έλευση της στην Ελλάδα, πλέον ενισχύει τον ΟΛΠ με έσοδα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ !!!

Δύο διαφορετικοί κόσμοι συνυπάρχουν σε λίγα τετραγωνικά χιλιόμετρα γης. Οργανισμοί Λιμένος Πειραιώς και COSCO δουλεύουν δίπλα-δίπλα στον Πειραιά σταθμούς μεταφόριωσης εμπορευματοκιβωτίων, όχι μόνο με διαφορετικές επιχειρηματικές και πολιτισμικές νοοτροπίες, αλλά και με πολύ διαφορετικής προέλευσης αποτελέσματα.
Η θυγατρική της κινεζικής COSCO στην Ελλάδα, η Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ Α.Ε.), έχει εκτοξεύσει την κίνηση στους προβλήτες II και III, που η ίδια διαχειρίζεται, ενώ έχει φέρει στο λιμάνι κολοσσούς όπως τη ZTE Corporation, τη Huawei και τη Hewlett-Packard, οι οποίοι όχι μόνο εγκαθιστούν εδώ τα ευρωπαϊκά κέντρα διανομής τους, αλλά και δρομολογούν μεσοπρόθεσμα τη δημιουργία κέντρων συναρμολόγησης τελικών προϊόντων τους.
Η δραστηριότητα αυτή έχει αναστήσει και το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ενώ, πάνω από όλα, έχει βάλει στον χάρτη και πάλι τον Πειραιά ως πύλη της Ευρώπης για τις προερχόμενες από την Ασία εισαγωγές και εμπόριο.
www.ektelonismos.comΤην ίδια ώρα, τα μεγέθη του ΟΛΠ σε επίπεδο κίνησης εμφανίζονται στάσιμα ή και συρρικνούμενα. Στην ετήσια έκθεση της ΟΛΠ Α.Ε., που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες, γίνεται σαφές ότι η κινεζική εταιρεία απέδωσε, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, έσοδα ύψους 34,33 εκατ. ευρώ στην ελληνική εισηγμένη, (όποιος διαθέτει αναλυτικά  αυτά τα στοιχεία παρακαλώ να μας τα κοινοποιήσει ) σημαντικά αυξημένα σε σχέση με όλα τα προηγούμενα έτη και πολύ υψηλότερα από το ελάχιστο εγγυημένο τίμημα, βοηθώντας, έτσι, την ΟΛΠ να εμφανίσει καθαρά κέρδη της τάξης των 8,045 εκατ. ευρώ.
Η συνύπαρξη των δύο κόσμων στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αποτυπώνεται όχι μόνο στις δραστηριότητες των εταιρειών, αλλά και στη φιλοσοφία των επικεφαλής τους.

Υ.Γ Σχόλιο : Το τέως Λιμάνι του ΟΛΠ απαξιώθηκε σκόπιμα όλα αυτά τα χρόνια , μέχρι να ωριμάσει η στιγμή για την πώληση του στούς Κινέζους . Τώρα επαναλαμβάνετε το ίδιο σκηνικό για το υπόλοιπο φιλέτο. !!!! 

Πηγή:www.capital.gr
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΟΜΥΛΕ : Στάση εργασίας & Απεργιακές κινητοποιήσεις στά λιμάνια

Σήμερα 07/04/2014 : Στάση εργασίας από τις 7 έως τις 11 το πρωί πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).
Στο πλαίσιο της στάσης προγραμματίζεται συγκέντρωση στα κεντρικά γραφεία του ΟΛΠ.
Η κινητοποίηση οργανώνεται από την Ομοσπονδία Εργαζομένων Λιμένων Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και την Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ.
Αύριο 08/04/2014: Η ΟΜΥΛΕ έχει εξαγγείλει επίσης 24ωρη απεργία , ημέρα που αναμένεται να συζητηθεί στη Βουλή η επίμαχη διάταξη.
Την ίδια ημέρα στις 16:00 προγραμματίζεται συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος και στη συνέχεια πορεία στη Βουλή.
Σε ανακοίνωσή της η ΟΜΥΛΕ κάνει λόγο γα «αιφνιδιασμό» από την πλευρά της κυβέρνησης και υποστηρίζει ότι «η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων όλους τους Λιμενικούς Οργανισμούς της χώρας».
Μεθαύριο 09/04/2014 : Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια θα συμμετέχουν και στην 24ωρη γενική απεργία ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη.
Την ίδια ημέρα οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 10:30 π.μ. στο χώρο μπροστά από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και πορεία στο κέντρο της πόλης με κατάληξη στο κτήριο του ΟΛΠ.
Πηγή: Ναυτεμπορική
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής πρωτοτύπων ή επικυρωμένων αντιγράφων εγγράφων

http://www.ektelonismos.com
Σας πληροφορούμε ότι δημοσιεύθηκε ο νόμος 4250/2014 (ΦΕΚ 74 /Α’/26-3-2014) «Διοικητικές Απλουστεύσεις-Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα-Τροποποίηση Διατάξεων του π.δ. 318/1992 (Α΄161) και λοιπές ρυθμίσεις», όπου, μεταξύ των λοιπών ρυθμίσεων, περιλαμβάνονται σημαντικές διοικητικές απλουστεύσεις, με τις οποίες βελτιώνονται οι διοικητικές διαδικασίες και καθίστανται περισσότερο ευέλικτες και αποδοτικές και επιτυγχάνεται η ταχύτερη, αποτελεσματικότερη και χωρίς κόστος εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων.
Εδώ ολόκληρη η εγκύκλιος μπορείτε να την διαβάσετε ή να την κατεβάσετε .
Πηγή: Υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709 

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Με αιχμή του δόρατος την PCT καταθέτει αίτηση ενδιαφέροντος για τον ΟΛΠ η COSCO

Κουρτέσης Αλέξανδρος Με ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του

  • 32%, κατά τους πρώτους μήνες του 2014, μετά το 
  • 19,5% του 2013 και το 
  • 77,4% του 2012, 

«καλπάζει» η Pacific, θυγατρική της Cosco στον Πειραιά, προς την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΠ Α.Ε. στις 28 Απριλίου.
Για την ίδια ιδιωτικοποίηση, ωστόσο, έχουν εκφράσει ενδιαφέρον

  • μια κοινοπραξία νεοζηλανδικών συμφερόντων, της Morrison & Co με την ICM Limited, 
  • καθώς και οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι RZhD.

Προφανώς, η ανάδειξη του Πειραιά σε αιχμή του δόρατος της κερδοφορίας για την Cosco Pacific λειτουργεί ως... δόλωμα. Ωστόσο η ίδια η Cosco Pacific «έχει κάνει σημαία των διεθνών δραστηριοτήτων της τη θυγατρική της στην Ελλάδα και δύσκολα θα αφήσει το λιμάνι στα χέρια οιουδήποτε τρίτου», αναφέρουν πηγές της διεθνούς βιομηχανίας των μεταφορών. Και μάλλον έχουν δίκιο.
Τα τελευταία στοιχεία από τη λειτουργία των σταθμών εμπορευματοκιβωτίων που ελέγχει εδώ είναι ενδεικτικά, ειδικά σ’ ένα μακροοικονομικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την παρατεταμένη ύφεση. Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο ο ΣΕΠ διακίνησε στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ 464.600 εμπορευματοκιβώτια, 32,8% περισσότερα σε σχέση με το πρώτο δίμηνο του 2013.
Παράλληλα στα οικονομικά της αποτελέσματα για τη χρήση του 2013, που ανακοινώθηκαν πριν από λίγες ημέρες, η Cosco Pacific εμφάνισε αύξηση κύκλου εργασιών στον Πειραιά της τάξης του 15,3%, στα 155,43 εκατ. δολάρια.
Εκτελωνισμοί ΚουρτέσηςΕύλογο είναι, κατά συνέπεια, να δίνει έμφαση στην λειτουργία του Πειραιά ως ραγδαία αναπτυσσομένης ευρωπαϊκής πύλης, κάτι που έχει φέρει, άλλωστε, στους ντόκους του ΣΕΠ συμβόλαια με εταιρείες όπως η

  • Hewlett Packard, η 
  • Hwaey, η 
  • ZTE Corporation κ.ά. 

Σε αυτήν ακριβώς τη στρατηγική ανάπτυξης εντάσσεται και η επιμονή στη νέα επένδυση των 230 εκατ. ευρώ στο δυτικό τμήμα του λιμανιού, η συμφωνία για την οποία (φιλικός διακανονισμός) έχει συναντήσει τις γνωστές ενστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Επένδυση που κρίνεται απαραίτητη, καθώς ο ΣΕΠ λειτουργεί ήδη στα όρια που του επιτρέπει η υπάρχουσα δυναμικότητα των υποδομών.
Σημειώνεται πως η Cosco Pacific λειτουργεί 22 λιμάνια στην Κίνα και διεθνώς και ο Πειραιάς παραμένει το ταχύτερα αναπτυσσόμενο μετά το κινεζικό Guangzhou South China Oceangate Terminal. Στην ευρύτερη περιφέρεια της Ευρώπης, η Cosco επίσης διαχειρίζεται ή συμμετέχει σε κοινοπραξίες που διαχειρίζονται το Suez Canal Container Terminal SAE στην Αίγυπτο και το Antwerp Gateway NV στην Αμβέρσα στο Βέλγιο.
Πηγή: Καθημερινή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Δεν είχε Cites και οι Τελωνειακοί κατέσχεσαν το... φιδίσιο κορμάκι της Beyoncé!

Κουρτέσης Αλεξ. Εκτελωνισμοί
Τελωνειακοί στα σύνορα της Ευρώπης  κατέσχεσαν ένα ασημένιο κορμάκι της ντίβας της pop Beyoncé, κατασκευασμένο από δέρμα κόμπρας, που έχει σχεδιάσει ο ειδικευμένος σε «σπάνια δέρματα» Νεοϋορκέζος designer Rubin Singer, καθώς δεν τηρούσε τις ανάλογες προδιαγραφές που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση περί «προστατευόμενων ζώων»( Πιστοποίηση Cites. )
Το... φιδίσιο κορμάκι της pop star το οποίο βρισκόταν ανάμεσα σε άλλα κοστούμια της που εστάλησαν από τις Η.Π.Α. για τη συναυλία που έδωσε στην Λισαβόνα.
Τελικά αποδεσμεύτηκε από το τελωνείο και επιστράφηκε στην ιδιοκτήτριά του, μετά τις συντονισμένες προσπάθειες του επιτελείου της.
Έτσι, η τραγουδίστρια, εμφανίστηκε στο πλαίσιο της περιοδείας της «Mrs. Carter Show World Tour», ενώπιον του κοινού της Λισαβόνα την Τετάρτη, φορώντας το... δερμάτινο κοστούμι της!
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που η Queen B κατηγορείται για την αδυναμία της στα δέρματα ζώων. Το 2013, επικρίθηκε για την αγορά ενός ζεύγους παπουτσιών της σχεδιάστριας Isabel Marant, κατασκευασμένου από μια σειρά δερμάτων εξωτικών ζώων, όπως ανακόντα, κροκόδειλος και στρουθοκάμηλος.
Πηγή:Αγγελιοφόρος
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας μεταξύ της ΖΤΕ και Cosco .

Εκτελωνισμοί Πειραιά ... Κουρτέσης Αλέξανδρος Υπογράφηκε σήμερα  Τετάρτη 19/03/14, παρουσία του πρωθυπουργού , η συμφωνία μεταξύ της εταιρείας τηλεπικοινωνιών ΖΤΕ, ενός από τους πέντε μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους παγκοσμίως και της Cosco, για τη χρήση του ΣΕΠ ως διαμετακομιστικού κέντρου (logistics) για τα προϊόντα της κινεζικής εταιρείας, στις εγκαταστάσεις του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ).
Η συμφωνία που επιτεύχθηκε στη διάρκεια της επίσκεψης του πρωθυπουργού στην Κίνα, την άνοιξη του 2013 και επισφραγίστηκε με την επίσκεψη στην Ελλάδα του προέδρου της κινεζικής εταιρείας.
Τα προϊόντα της ZTE θα προωθούνται, μέσω του λιμανιού του Πειραιά, σε 12 σημαντικές αγορές της νοτιανατολικής Ευρώπης και συγκεκριμένα, σε Κροατία, Τσεχία, Σλοβακία, Σλοβενία, Αυστρία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Κύπρο.
Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί ένα όχημα ισχυρής ανάπτυξης για ολόκληρη την Ελλάδα,  και θα γίνει βασική πύλη εισόδου και ένα διαμετακομιστικό κέντρο συνδεδεμένο πια με τις σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας.
Το λιμάνι του Πειραιά έχει γίνει ένας πολύ σημαντικός παγκόσμιος κόμβος δικτύου και η Ελλάδα ολοκληρώνει :
  • στρατηγικά σχέδια υποδομών και 
  • συνδυασμένων μεταφορών, που αναδεικνύουν συνέργειες, 
  • απελευθερώνουν επενδύσεις
  • ενισχύουν την επιχειρηματικότητα, 
  • δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και 
  • βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητα της χώρας.
Η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί την πρώτη φάση μια μακροπρόθεσμης επένδυσης, η οποία εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει περίπου γύρω στις 600 θέσεις εργασίας μέχρι την ολοκλήρωσή της. «Οι επόμενες φάσεις της επένδυσης» , «περιλαμβάνουν
  • την κατασκευή κέντρου επισκευών και επιστροφών για την ευρύτερη περιοχή της νοτιανατολικής Ευρώπης και 
  • τη μετεξέλιξη αυτού του κέντρου σε γραμμή συναρμολόγησης.
Ποια είναι η ΖΤΕ
Αλέξανδρος ΚουρτέσηςΗ ZTE είναι ένας παγκόσμιος προμηθευτής τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και δικτυακών λύσεων.
Η κινεζική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1985 διαπραγματεύεται στα χρηματιστήρια του Hong Kong και Shenzen και διαθέτει ολοκληρωμένη λίστα προϊόντων που καλύπτουν κάθε κλάδο στις τηλεπικοινωνίες, μεταξύ αυτών ασύρματες, τερματικά και επαγγελματικές υπηρεσίες.
Ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων Γιώργος Αγγελής δήλωσε ότι σε πρώτη φάση η εταιρεία θα διανέμει τα προϊόντα από το λιμάνι του Πειραιά σε


  • 13 χώρες στην Ευρωπαϊκή Ενωση, στην 
  • Κεντρο - ανατολική Ευρώπη και Βαλκάνια, ενώ σε δεύτερη θα υπάρξει μετεξέλιξη αυτού του κέντρου σε γραμμής συναρμολόγησης και θα προστεθούν στον κατάλογο της διανομής άλλες επτά χώρες.
Πρόσθεσε ότι σύμφωνα με στοιχεία που επεξεργάστηκε η εταιρεία και είναι εντυπωσιακά είναι
πιο σύντομο να πάνε εμπορεύματα για παράδειγμα από την Κίνα στη Μόσχα, μέσω Πειραιά παρά κατευθείαν.
Ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά
Ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ)  είναι μια εταιρεία που εδρεύει στην Ελλάδα και είναι μία πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική εταιρεία της COSCO Pacific Limited, η οποία κατέχει την 5η θέση παγκοσμίως σε εταιρείες διαχείρισης εμπορευματικών σταθμών στο κόσμο.

Το Blogg έχει δημοσιεύσει σχετικά δημοσιεύματα
Επίσης :

Πηγή: Αποσπάσματα δημοσιευμάτων από διαδίκτυο
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Η Ερμηνευτική για τις επαγγελματικές Δαπάνες των Εκτελωνιστικών εργασιών

Εξεδόθη χθες 17/03/2014 από την Καραγιώργη Σερβίας  Πολ 1078 με θέμα :
«Οδηγίες για την υποβολή καταστάσεων φορολογικών στοιχείων, για διασταύρωση πληροφοριών, από 1.1.2014»

Στην Σελίδα 9 διαβάζουμε.................. 

"Εκτελωνιστές
Το ποσό της δαπάνης που τυχόν αναγράφεται στο τιμολόγιο του εκτελωνιστή, με βάση την κατάσταση που συντάσσει για μικροδαπάνες που ενεργεί για λογαριασμό του πελάτη του, δεν περιλαμβάνεται στην αξία της συναλλαγής που καταχωρείται στις καταστάσεις πελατών του εκτελωνιστή, δηλαδή ο εκτελωνιστής καταχωρεί στις καταστάσεις πελατών μόνο την προμήθεια που λαμβάνει από τον πελάτη.
Επισημαίνεται ότι, στις περιπτώσεις, που οι δαπάνες που πραγματοποιεί ο εκτελωνιστής για λογαριασμό του πελάτη του βασίζονται σε φορολογικά στοιχεία που έχουν εκδοθεί στο όνομα του πελάτη, αυτές θα καταχωρηθούν στις καταστάσεις προμηθευτών του πελάτη, διακεκριμένα, κατά εκδότη των στοιχείων αυτών, όπως και η προμήθεια που καταβάλει στον εκτελωνιστή, ενώ οι λοιπές δαπάνες που βασίζονται σε φορολογικά στοιχεία στα οποία δεν αναγράφεται ο Α.Φ.Μ. του πελάτη, καταχωρούνται,από αυτόν (τον πελάτη), συγκεντρωτικά μαζί με τις λοιπές αποδείξεις λιανικών
συναλλαγών."
Ολόκληρη η ΠΟΛ εδώ από την διαύγεια
Πηγή: Θερμές ευχαριστίες στην Εκτελωνιστική Συσπείρωση για την άμεση Ενημέρωση
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Νέα τεράστια ποσότητα τσιγάρων κατασχέθηκε στο Πειραιά !!!!

Ποσότητα – μαμούθ λαθραίων τσιγάρων εντόπισαν οι υπάλληλοι του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών του Σ.Δ.Ο.Ε. Π.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ σε συνεργασία με το Ε΄ Τελωνείο Πειραιά.
Συγκεκριμένα, αξιοποιώντας πληροφορίες που περιήλθαν στην Υπηρεσία, εντοπίστηκε και κατασχέθηκε στο λιμάνι του Πειραιά μεγάλη ποσότητα καπνικών προϊόντων.
Τα λαθραία τσιγάρα βρίσκονταν σε δύο εμπορευματοκιβώτια που προέρχονταν από τη Μαλαισία, με δηλωθέν εμπόρευμα στα φορτωτικά έγγραφα, απορρίμματα καουτσούκ.
Οι εισαγωγείς, στην προσπάθειά τους να εξαπατήσουν τις Αρχές, είχαν διοργανώσει τη μεταφορά με τα συγκεκριμένα φορτωτικά έγγραφα και τρίτου εμπορευματοκιβωτίου.
Στον έλεγχο που διενεργήθηκε διαπιστώθηκε ότι και τα δύο εμπορευματοκιβώτια περιείχαν από 998 χαρτοκιβώτια λαθραίων τσιγάρων έκαστο, ήτοι 1.996 χαρτοκιβώτια συνολικά ή 19.960.000 τεμ. τσιγάρα.
Οι διαφυγόντες δασμοί ανέρχονται στο ποσό των 3.550.670,82 ευρώ.
Η έρευνα συνεχίζεται από την Υπηρεσία για τον εντοπισμό του παραλήπτη, του οποίου τα στοιχεία και η διεύθυνση επί των φορτωτικών εγγράφων είναι πλαστά.
Θυμίζουμε ότι οι διαχρονικές κυβερνητικές ανεπάρκειες άφησαν το πρόβλημα του λαθρεμπορίου καπνικών προϊόντων να διογκωθεί και αυτή τη στιγμή η Ελλάδα να έχει μετατραπεί σε έναν από τους μεγαλύτερους διακινητές λαθραίων τσιγάρων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το ελληνικό δημόσιο σε ετήσια βάση έχει απώλειες φορολογικών εσόδων 800 εκατομμυρίων ευρώ από διαφυγόντες δασμούς, ενώ μεγάλος είναι και ο κίνδυνος για τη δημόσια υγεία από τη διάθεση λαθραίου, αμφιβόλου ποιότητας χύμα καπνού και τσιγάρων.
Πηγή:PiraeusPress
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

ΟΜΥΛΕ :Στάση εργασίας στις 12/03/2014 σε όλα τα λιμάνια μέλη της

Σε τετράωρη στάση εργασίας σε όλα τα λιμάνια (μέλη της ΟΜΥΛΕ), από τις 11.00 έως τις 15.00, προχωρά η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος την Τρίτη, ενώ παράλληλα διοργανώνει συγκέντρωση στις 11.30 στην πλατεία Καραϊσκάκη (Πειραιά) και πορεία στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, με αφορμή την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών.
Κάντε κλίκ στην λέξη Ανακοίνωση να την διαβάσετε .
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Η Πρώτη της ΤΡΕΝΟΣΕ μεταφορά προϊόντων μεταξύ των λιμανιών Πειραιά - Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε στην Καθημερινή και δημοσιεύετε αυτούσιο , Για τους παροικούντες όμως την Ιερουσαλήμ ήταν ήδη γνωστό εδώ και πολλές ημέρες.

Από λιμάνι σε λιμάνι πήγε στις 07/03/2014, για πρώτη φορά ύστερα από 20 χρόνια, εμπορευματική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μετέφερε μπανάνες με προέλευση τη Μαδαγασκάρη και τελικό προορισμό την Τουρκία. Το εμπόρευμα φορτώθηκε στο λιμάνι του Ικονίου στον Πειραιά και θα φτάσει σήμερα το πρωί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Σημειώνεται ότι το καθημερινό εμπορευματικό δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πραγματοποιείται από τον περασμένο Δεκέμβριο, ξεκινά από το Θριάσιο Πεδίο και όχι από το λιμάνι του Πειραιά, ενώ καταλήγει στο εμπορευματικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, στο στρατόπεδο Γκόνου.

Στίς 7/03/2014 η μεταφορική εταιρεία Maersk φόρτωσε το εμπόρευμα στα 9 βαγόνια της αμαξοστοιχίας 63502, που βρισκόταν στις εγκαταστάσεις της Cosco στο λιμάνι του Ικονίου. Στις 5 μ.μ. ξεκίνησε η αμαξοστοιχία από το Ικόνιο και κατέληξε στο Θριάσιο, όπου προστέθηκαν άλλα πέντε βαγόνια, τα οποία περιείχαν στην πλειονότητά τους εμπορεύματα της P&G (που αποτελεί την πιο πρόσφατη εμπορευματική συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Τα 14 βαγόνια ξεκίνησαν  το ίδιο βράδυ από το Θριάσιο στις 8 μ.μ. και κατευθύνθηκαν προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπου έφτασαν την επομένη 08/03/14 στις 8 π.μ. Από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης οι μπανάνες πρόκειται να φορτωθούν σε πλοίο με το οποίο θα μεταφερθούν τελικώς στην Τουρκία.

Πρόκειται μεν για ένα πιλοτικό δρομολόγιο, το οποίο δεν είναι μέρος συνολικότερης συμφωνίας μεταφοράς προϊόντων, ωστόσο κύκλοι του ΟΣΕ επισημαίνουν ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική στιγμή για τον σιδηρόδρομο, καθώς γίνεται πράξη για πρώτη φορά η σιδηροδρομική μεταφορά προϊόντων μεταξύ των δύο μεγάλων λιμανιών της χώρας. Εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξηγούν ότι μπορεί να αποτελεί μεμονωμένο δρομολόγιο, ωστόσο σηματοδοτεί νέα εποχή για τα εμπορευματικά δρομολόγια της εταιρείας, η οποία πλέον αποκτά την εμπιστοσύνη των εταιρειών. Εκπρόσωποι των εργαζομένων του ΟΣΕ υποστηρίζουν ότι το πρώτο αυτό δρομολόγιο θα αποτελέσει μόνο την αρχή για την προσέλκυση νέων πελατών.
Πηγή:
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Πειραιάς: Θα μπεί στην πρώτη πεντάδα των λιμανιών της Ευρώπης - Ανάπτυξη και στον κλάδο Logistics

Εκτελωνισμοί : Αλέξανδρος Κουρτέσης
Η γεωστρατηγική θέση της Ελλάδας είναι τέτοια που θα μπορούσε να επιτύχει ανάπτυξη στον κλάδο των logistics.

Το λιμάνι του Πειραιά θα μπορούσε να γίνει ένα από τα τέσσερα ή πέντε μεγαλύτερα λιμάνια στην Ευρώπη σε σύντομο χρονικό διάστημα, υποστήριξε μιλώντας στο πρακτορείο Bloomberg, ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης.
Οι δηλώσεις του υπουργού πραγματοποιήθηκαν λίγο πριν την κατάθεση στη Βουλή, της πρόσκληση εκδήλωσης επενδυτικού ενδιαφέροντος για την πώληση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (67%) του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.
Όπως τόνισε ο Κ. Χατζηδάκης, η γεωστρατηγική θέση της Ελλάδας είναι τέτοια που θα μπορούσε να επιτύχει ανάπτυξη στον κλάδο των logistics, ενώ αυτό που θα μπορούσε να κάνει το κράτος, είναι να προσφέρει κίνητρα στους επενδυτές. 
Ο κλάδος Logistics αντιστοιχεί αυτή την στιγμή στο 10% με 12% του ελληνικού ΑΕΠ, όπως δηλώνει ο Σωτήρης Τριχάς, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Logistics.
Ο κλάδος θα μπορούσε να συμβάλει στην ανάκαμψη της οικονομίας, τόνισε.
«Ακριβώς επειδή η Ελλάδα είναι μια μικρή αγορά, θα πρέπει να επωφεληθεί από τις αποστολές που έχουν ως τελικό προορισμό τον Πειραιά», δήλωσε ο κ.  Τρίχας. «Έχουμε μια μεγάλη ευκαιρία με το λιμάνι του Πειραιά.
http://www.ektelonismos.com
Μια ολόκληρη βιομηχανία θα μπορούσε να αναπτυχθεί γύρω από τον ΟΛΠ, με στόχο τη μεγαλύτερη κίνηση στα εμπορευματοκιβώτια», τόνισε.
Ο Κ. Χατζηδάκης σημείωσε παράλληλα, ότι απαιτείται μεγαλύτερη ανάπτυξη και του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και μεγαλύτερη εκμετάλλευση του λιμένος μέσω σιδηροδρομικών οδών. 
Επίσης τόνισε ότι πρέπει να βελτιωθούν οι αυτοκινητόδρομοι της χώρας και τα τοπικά αεροδρόμια.
Να σημειωθεί ότι ο Πειραιάς βρίσκεται στην 11η θέση της λίστας των μεγαλύτερων λιμένων της Ευρώπης για εμπορευματικά πλοία, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat.
To 2011, το λιμάνι του Πειραιά, αναπτύχθηκε κατά 98% σε ετήσια βάση, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των 20 κορυφαίων λιμένων, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία.
Πηγή:BankingNews
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709