Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Σε πλήρη λειτουργία μπαίνει ο "Διάδρομος" 7

Kourtesis Alexander : Εκτελωνισμοί εμπορευμάτων . ΠειραιάςΚανείς δεν φαίνεται να πήρε χαμπάρι πως τέθηκε  σε  λειτουργία πριν από λίγες ημέρες, χάρη  στη συνεργασία επτά ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, ο Ευρωπαϊκός  Εμπορευματικός  Σιδηροδρομικός διάδρομος 7 (RFC7).
Οι υπογραφές μπήκαν για να φτάσει το τρένο από τον Πειραιά στην Τσεχία, την καρδιά δηλαδή της Κεντρικής Ευρώπης και προνομιακό χώρο των Γερμανών.
Θα  μπορούν δηλαδή  οι εμπορευματικές αμαξοστοιχίες να διέρχονται από το ένα εθνικό δίκτυο  στο άλλο  χωρίς  κανένα διοικητικό εμπόδιο {μπαξίσια κ.λπ.).
Και επειδή, όπως καταλαβαίνετε, το θέμα είχε πολλές «αγκωνιές»  διότι ανοίγει  την κερκόπορτα του Πειραιά για τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης.  
Πλάτη μπήκε και από τους Κινέζους της Cosco (βασικός εμπορικός εταίρος των Γερμανών διότι θέλουν δεν θέλουν εκεί εξάγουν ) όσο , όπως ακούγεται , και από την Ουάσιγκτον , η οποία θέλει να ανοίγει δρόμους για τις εταιρείες της που φιλοξενούνται από τον «Ασιατικό δράκο» .
Η διαδρομή του RFC7 είναι:
Prague-Vienna/Bratislaνa-Budapest-Bucharest-Constanta και Vidin- Sofia- Thessaloniki-Athens . Επτά
ευρωπαϊκές χώρες , η Τσεχική Δημοκρατία , η Σλοβακία , η Αυστρία , η Ουγγαρία , η Ρουμανία , η Βουλγαρία και η Ελλάδα με οκτώ διαχειριστές σιδηροδρομικής υποδομής και έναν φορέα κατανομής χωρητικότητας , οι πιο κάτω εταιρείες

  • ÖBB-Infrastructure – ÖBB-Infrastruktur AG - IM, Austria
  • SŽDC – Railway Infrastructure Administration, State organisation (Správa zeleznicní dopravní cesty, státní organizace) - IM, Czech Republic
  • ŽSR – Railways of the Slovak Republik (Zeleznice Slovenskej republiky) - IM, Slovak Republic
  • MÁV – Hungarian State Railways Company Limited by Shares (MÁV Magyar Álllamvasutak Zrt.) - IM, Hungary
  • GYSEV – Raab–Oedenburg–Ebenfurter Eisenbahn AG (Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt.) - IM, Hungary & Austria
  • VPE - Hungarian Rail Capacity Allocation Office (Vasúti Pályakapacitás-elosztó Kft.) - AB, Hungary
  • CFR – National Infrastructure Manager of Romania (Compania Nationala de Cai Ferate) - IM, Romania
  • NRIC – National Railway Infrastructure Company, State Enterprise (НКЖИ (Национална компания железопътна инфраструктура) - IM, Bulgaria
  • OSE – Hellenic Railways (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος) - IM, Greece

ίδρυσαν τον διάδρομο, με στόχο την ουσιαστική σύνδεση μεταξύ της Κεντρικής και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης , από την μία , της Ασίας μέσω των λιμένων της Μαύρης Θάλασσας και του Αιγαίου από την άλλη.
Σχετικά Link http://www.rfc7.eu/
Πηγή: Παραπολιτικά
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Έναρξη Παραγωγικής Λειτουργίας όλων των εφαρμογών του ICISnet 03-12-2013 10.00 πμ


Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων εξέδωσε την πιο κάτω ανακοίνωση : 

Σας ενημερώνουμε οτι την Τρίτη 3/12/2013 και ώρα 10.00π.μ, θα τεθεί σε  πλήρη παραγωγική λειτουργία το νέο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τελωνείων-ICISnet.
Προκειμένου να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την μετάβαση στο νέο σύστημα σας γνωρίζουμε, ότι από την Παρασκευή 29/11/2013 ώρα 15.00μ.μ και μέχρι την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του  ICISnet, θα παραμείνουν  εκτός λειτουργίας το τρέχον σύστημα  ICIS και ICISnet. Οι απαραίτητες τελωνειακές διαδικασίες θα γίνονται με τη χειρόγραφη διαδικασία, ενώ πρόσθετες οδηγίες θα σας δοθούν από τις αρμόδιες διευθύνσεις Κ.Υ.
Επισημαίνεται ότι από την συγκεκριμένη στιγμή παύσης λειτουργίας  του ICIS, καμία καταχώρηση δεν πρέπει να γίνεται στο σύστημα αυτό.
Τα δεδομένα του ICIS θα μεταπτωθούν στο ICISnet, επομένως οποιαδήποτε ενέργεια  θα  πραγματοποιείται πλέον στο νέο σύστημα από την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του.
Πηγή:ICIS.NET
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου: Ένα βήμα πριν τη συμφωνία για τα τελωνεία

Κουρτέσης Αλέξανδρος , Εκτελωνισμοί
 Η συμφωνία του Μπαλί εκτιμάται ότι θα αυξήσει τον ετήσιο όγκο του διεθνούς εμπορίου κατά 1 τρισ. δολ. 
Επιβάλει δεσμευτικούς κανόνες για τη γραφειοκρατία στο διεθνές εμπόριο και τα τελωνεία.
Ένα βήμα πριν την υπογραφή της πρώτης παγκόσμιας εμπορικής συμφωνίας των τελευταίων δέκα (και πλέον) ετών βρίσκεται ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (WTO).
Οι ΗΠΑ και ισχυρά αναπτυσσόμενα κράτη όπως η Κίνα και η Ινδία φαίνεται πως έχουν ξεπεράσει τις σημαντικότερες διαφωνίες τους, με αποτέλεσμα οι διαπραγματευτές στη Γενεύη να καλούνται βάλουν μόνο τις τελευταίες πινελιές σε μία συμφωνία που θα επιβάλει δεσμευτικούς κανόνες για τη μείωση της γραφειοκρατίας και τη χαλάρωση των περιοριστικών όρων στο διεθνές εμπόριο.
«Η συμφωνία θα προσθέσει 1 τρισ. δολ. στο ετήσιο παγκόσμιο εμπόριο που τώρα ξεπερνά τα 18 τρισ. δολ., υποστηρίζουν ορισμένοι αναλυτές» σχολιάζουν οι Financial Times.
Ο νέος επικεφαλής του ΠΟΕ, Roberto Azevedo, αναμένεται να παρουσιάσει το προσχέδιο της συμφωνίας την Κυριακή ή τη Δευτέρα, αποκαλύπτει η εφημερίδα. «Εάν δεν υπάρξουν άλλα εμπόδια, η συμφωνία αναμένεται να υπογραφεί στο Μπαλί τον επόμενο μήνα» συμπληρώνει.
Η συμφωνία βασίζεται σε τρεις άξονες:

  • την αντιμετώπιση των γραφειοκρατικών εμποδίων στα σύνορα, 
  • σειρά αγροτικών θεμάτων και αρκετά θέματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη. 
  • Το σημαντικότερο όμως, είναι το κεφάλαιο περί «διευκόλυνσης του εμπορίου» που θέτει συγκεκριμένους κανόνες για τα μέλη του ΠΟΕ για το ανώτερο χρονικό διάστημα που θα επιτρέπεται να μένουν προϊόντα στα τελωνεία, πως θα χρεώνονται δασμοί και πρόστιμα και τι είδους έγγραφα θα απαιτούνται στα τελωνεία.

«Μένει να οριστικοποιηθούν ορισμένες λεπτομέρειες της συμφωνίας, που αφορούν κυρίως τον τρόπο με τον οποίο θα ανταποκριθούν οι φτωχές χώρες στις νέες υποχρεώσεις τους» αναφέρουν οι Financial Times.
Πηγή:EuropeToday
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Το Τοπογραφικό της επέκτασης του Λιμανιού

Παρουσιάστηκε το σχέδιο κατασκευής  του

  • Δυτικού Προβλήτα III του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ Α.Ε. από τη ΣΕΠ Α.Ε, 
  • της Κατασκευής για λογαριασμό του ΟΛΠ Α.Ε του Προβλήτα Πετρελαιοειδών και  
  • την αναβάθμιση με νέο μηχανολογικό εξοπλισμό των Προβλητών II και Ανατολικού Προβλήτα ΙΙΙ ΣΕΜΠΟ. 

Με την εκτέλεση των έργων αυτών και την εγκατάσταση Γερανογεφυρών Super- super Post Panamax, o Πειραιάς καθίσταται λιμάνι – κόμβος εξυπηρέτησης και πλοίων νέας γενιάς, ενώ η δυναμικότητα των Προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ Α.Ε αυξάνεται από 3.700.00 TEU σε 6.200.00 TEU.
Tα ανταλλάγματα στον ΟΛΠ Α.Ε (ενοίκιο) επί του τζίρου της ΣΕΠ παραμένουν αμετάβλητα (21% μέχρι το 2016 και 24,5% από το 2017), ενώ την αναστολή υπό όρους του ελάχιστου εγγυημένου τιμήματος, αντισταθμίζει η αυξημένη, ετήσια, εγγυημένη δυναμικότητα (4.750.000 TEU) των υπό διαχείριση Προβλητών από τη ΣΕΠ Α.Ε.
Πηγή: Capital
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Τα βρήκαν ΟΛΠ - ΣΕΠ για επένδυση 230 εκατ. ευρώ της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά!!!!

Κουρτέσης Εκτελωνισμοί Πειραιά
 Οριστικοποιήθηκε και ανακοινώθηκε σήμερα, από το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, η συμφωνία μεταξύ ΟΛΠ ΑΕ και ΣΕΠ ΑΕ για νέες επενδύσεις ύψους 230 εκατ. ευρώ στο λιμάνι του Πειραιά. Σημειώνεται ότι την εποπτεία και τον συντονισμό της διαπραγμάτευσης των δύο πλευρών, μετά την παραίτηση του Στέλιου Σταυρίδη από το ΤΑΙΠΕΔ, είχε αναλάβει ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης.

Το Σχέδιο Συμφωνητικού που είχαν προσυπογράψει, με πρακτικό, οι δύο πλευρές τον Ιούνιο και τον Αύγουστο του 2013, για την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης, που ανοίγει τον δρόμο για τη νέα επένδυση της κινεζικής εταιρείας στον Δυτικό Προβλήτα ΙΙΙ, εγκρίθηκε ήδη από τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών (ΟΛΠ-ΣΕΠ) και θα αποσταλεί προς στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο, ενώ θα γνωστοποιηθεί στην DG Comp (επιτροπή ανταγωνισμού) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στη συνέχεια, αφού εγκριθεί από τις γενικές συνελεύσεις των δύο εταιριών, θα αποσταλεί στη Βουλή των Ελλήνων για ψήφιση.
Η συμφωνία περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 230 εκατ. ευρώ για 

  • την κατασκευή και εκμετάλλευση του Δυτικού Προβλήτα III του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ ΑΕ από τη ΣΕΠ ΑΕ, 
  • την κατασκευή για λογαριασμό του ΟΛΠ ΑΕ του Προβλήτα Πετρελαιοειδών και την αναβάθμιση με νέο μηχανολογικό εξοπλισμό των Προβλητών II και Ανατολικού Προβλήτα ΙΙΙ ΣΕΜΠΟ.

Αλέξανδρος Κουρτέσης - ΕκτελωνιστήςTα ανταλλάγματα στον ΟΛΠ ΑΕ (ενοίκιο) επί του τζίρου της ΣΕΠ παραμένουν αμετάβλητα 

  • (21% μέχρι το 2016 και 24,5% από το 2017), ενώ 
  • την αναστολή υπό όρους του ελάχιστου εγγυημένου τιμήματος, αντισταθμίζει η αυξημένη, ετήσια, εγγυημένη δυναμικότητα (4.750.000 TEU) των υπό διαχείριση Προβλητών από τη ΣΕΠ ΑΕ.

Σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας με τη νέα επένδυση αναμένεται να δημιουργηθούν άμεσα

  •  700 νέες θέσεις εργασίας στον Πειραιά και 
  • 1.500 έμμεσα, ενώ 
  • θα διασφαλιστεί η αναπτυξιακή προοπτική του λιμανιού του Πειραιά.

«Η επένδυση της COSCO που πολεμήθηκε όσο καμία άλλη στο παρελθόν, θα αποδώσει τεράστια οφέλη για τη χώρα μας, καθώς σήμερα διπλασιάζουμε το ύψος της επένδυσής με ακόμη 230 εκατομμύρια», τόνισε ο Μ. Βαρβιτσιώτης.

Ο υπουργός τόνισε επίσης ότι «με τη συμφωνία αυτήν, επισφραγίζεται η μετάβαση του λιμανιού του Πειραιά σε μία νέα εποχή καθώς πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση στην Ελλάδα της κρίσης».

Εδώ η εισήγηση του Προέδρου του ΟΛΠ Γιώργου Ανωμερίτη για την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης η οποία θα ισχύσει απο τις 25/11/2013, όπως δημοσιεύθηκε στο Bogg "Λιμενεργάτες"

Πηγή: Ημερησία
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Τορπίλη στη συμφωνία COSCO - ΟΛΠ

 Επικίνδυνα γεωπολιτικά και οικονομικά παιχνίδια σε βάρος της Ελλάδας με πρωταγωνιστές τις βόρειες χώρες της Ευρώπης, μοιάζουν να κρύβονται στο παρασκήνιο της υπόθεσης για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ. (Έτσι εξηγούνται όλες οι κωλυσιεργίες  καθυστερήσεις και πεπονόφλουδες στην επένδυση.)

Μια υπόθεση που η Κομισιόν έχει μετατρέψει σε διαπραγματευτικό θρίλερ, απειλώντας να τιναχθεί στον αέρα η συμφωνία με τους Κινέζους.
Πίσω από την άρνηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να ανάψει το πράσινο φως για τη συμφωνία με την Cosco βρίσκεται η δυσαρέσκεια χωρών όπως η Γερμανία, η Ολλανδία και το Βέλγιο που βλέπουν τα γεωπολιτικά και οικονομικά τους συμφέροντα να πλήττονται από τη διείσδυση των Κινέζων στην ΕΕ.
Η ανάδειξη της στρατηγικής σημασίας του μεγαλύτερου λιμανιού της Ελλάδας με την είσοδο των Κινέζων στον ΟΛΠ φέρνει τον Πειραιά σε πλεονεκτική θέση έναντι των βόρειων λιμανιών της Ευρώπης (Αμβούργο, Ρότερνταμ, Αμβέρσα), απειλώντας τις παραδοσιακές πύλες εισόδου των προϊόντων στην Ευρώπη.
Υπό την πίεση των ισχυρών Γερμανών, η Κομισιόν με αλλεπάλληλες -εδώ και μήνες- επιστολές προς την ελληνική κυβέρνηση επιμένει να ζητά απαντήσεις που αφορούν την επικείμενη συμφωνία με την Cosco, τινάζοντας στον αέρα τον κυβερνητικό σχεδιασμό για το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων.
Με απορίες που προκαλούν... απορία, οι Ευρωπαίοι για ακόμη μία φορά παγώνουν τη διαδικασία επικύρωσης της συμφωνίας του ΟΛΠ με την Cosco. Ζητούν για παράδειγμα να μάθουν γιατί είναι απαραίτητο να επεκταθεί η δυναμικότητα του λιμανιού, πέραν του αρχικού σχεδιασμού, ρωτούν γιατί η εκτιμώμενη αύξηση της εμπορευματικής κίνησης δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί από τις υπάρχουσες υποδομές του λιμανιού, ενώ ζητούν κάθε διαθέσιμο εσωτερικό έγγραφο που είχε προετοιμαστεί, εν όψει των διαπραγματεύσεων για την αρχική συμφωνία παραχώρησης και τις τροποποιήσεις που ακολούθησαν.
Ωστόσο, η αλήθεια είναι πως η Ελλάδα άθελά της, εν μέσω μιας παγκοσμίων διαστάσεων ανατροπή στον χάρτη του δικτύου μεταφορών βρέθηκε σε πλεονεκτικότερη θέση έναντι των ισχυρών της Ευρώπης. Το γεγονός ότι η «καρδιά» του κέντρου παραγωγής στον πλανήτη χτυπά πλέον στην Ασία και όχι στην Αμερική, ανέδειξε την στρατηγικής σημασίας θέση του Πειραιά και η διείσδυση των Κινέζων στην Ευρώπη μέσω της Ελλάδας φαντάζει ως ο χειρότερος εφιάλτης για τις βόρειες χώρες.
Η ανατροπή στο παγκόσμιο εμπόριο
Με τα λιμάνια του Ρότερνταμ, του Αμβούργου και της Αμβέρσας να είναι εκείνα που βρίσκονταν πιο κοντά στην ανατολική ακτή της Αμερικής, εκ των πραγμάτων έγιναν οι παραδοσιακές πύλες εισόδου των προϊόντων στην Ευρώπη.
Ομως από τα μέσα της δεκαετίας του ΄90 άρχισε να μετατοπίζεται το κέντρο παραγωγής με τις πολυεθνικές τη μία μετά την άλλη να μεταφέρουν τις γραμμές παραγωγής στην Ασία. 
Το γεγονός ότι τα εμπορεύματα από το νέο παγκόσμιο κέντρο παραγωγής, μπορούν να φτάνουν μέχρι και 10 ημέρες νωρίτερα στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη μέσω του Πειραιά, σε σύγκριση με τα βόρεια λιμάνια, έχει προκαλέσει συναγερμό στις εμπορευματικές μεταφορές, με τις πολυεθνικές να θέλουν να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το ελληνικό λιμάνι. 
Ετσι, το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας είναι αυτό που αποτελεί πλέον την πιο σύντομη πύλη εισόδου των προϊόντων που μεταφέρονται από την Ασία προς την Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Ενα εντυπωσιακό, αν μη τι άλλο, στοιχείο που έλκει πολλές πολυεθνικές να επιλέξουν το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά για τη διακίνηση των προϊόντων τους προς την Ευρώπη και τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας, είναι η συντόμευση του χρόνου παράδοσης των προϊόντων που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση κόστους μεταφοράς. Συγκεκριμένα, από Σαγκάη για Πράγα μέσω των βόρειων λιμανιών της Ευρώπης (Ρότερνταμ, Αμβούργο, Αμβέρσα) ο χρόνος μεταφοράς είναι 45 ημέρες, ενώ μέσω του Πειραιά μειώνεται σε 35 μέρες.
Πηγή:Έθνος
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com

Tel :6977636709

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Παράδεισος λαθρεμπόρων η Ελλάδα

Εκτελωνισμοί Πειραιά- Κουρτέσης Αλέξανδρος
 Το 1.000.000 λαθραία τσιγάρα που κατάσχεσε χθες ο ΣΔΟΕ στο λιμάνι του Πειραιά σε συνεργασία με υπαλλήλους του Ε’ Τελωνείου Πειραιά και λιμενικούς της Διεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών και Λαθρεμπορίου του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος, αποκαλύπτουν το μέγεθος της «τρύπας» που υπάρχει στη χώρα μας για την εισαγωγή λαθραίων προϊόντων, καθιστώντας την έτσι, παγκόσμια, έναν παράδεισο λαθρεμπόρων.
Ξέφραγο αμπέλι είναι η Ελλάδα για παράνομους διακινητές όπλων, ναρκωτικών, αλκοόλ, τσιγάρων και προϊόντων «μαϊμού»
Συγκεκριμένα, τις μεσημβρινές ώρες στις 23/10/2013 μετά τον εντοπισμό δύο υπόπτων εμπορευματοκιβωτίων προερχόμενων από τη Σιγκαπούρη και τη Μαλαισία, τα οποία αφίχθησαν την 23η & 26η Σεπτεμβρίου 2013 αντίστοιχα στο λιμάνι του Πειραιά, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 999.000 πακέτα (19.980.000 τεμάχια) τσιγάρων μάρκας ROYAL BLUE. Ως  νόμιμο φορτίο είχε δηλωθεί ότι περιείχαν πλαστικά είδη.
Οι διαφυγόντες δασμοί ανέρχονται στο ποσό των 3.346.915,44  ευρώ. Ύστερα από έρευνα που ακολούθησε, προέκυψε ότι εμφανίζονταν ως παραλήπτες, ανύπαρκτες εταιρίες στις περιοχές  Φαλήρου και Αμαρουσίου.
Αλέξανδρος Κουρτέσης - Εκτελωνισμοί ΠειραιάΌπως υποστηρίζει η Γ” Υποδιεύθυνση του ΣΔΟΕ προς τον γενικό γραμματέα Διαφάνειας στο υπουργείο Δικαιοσύνης, κ. Γ. Σούρλα, «η παράνομη εισαγωγή όπλων, ναρκωτικών, προϊόντων καπνού κλπ. θα εξαλειφθεί ή τουλάχιστον θα περιοριστεί σε σημαντικό βαθμό, με την τοποθέτηση μηχανημάτων ελέγχου Χ-Ray στα τελωνεία εισαγωγής εμπορευματοκιβωτίων».
Πηγή: newsbomb,Sophokleus
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Αδιασταύρωτη η πληροφορία “Από το Δημόσιο στην Cosco ” του zougla.gr

Αναδημοσιεύουμε απο το Blogg "ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ" 

....................η Εκτελωνιστική Συσπείρωση δεν αναμετέδωσε την είδηση γιατί ήταν γνωστό σε εμάς αρκετό καιρό πριν πως η υποδιευθύντρια του Ε’ Τελωνείου είχε πρόθεση να παραιτηθεί από το δημόσιο προκειμένου να  δραστηριοποιηθεί στον ιδιωτικό τομέα στην κατεύθυνση των συμβούλων επιχειρήσεων και την δημιουργία σεμιναρίων  .
Σε επικοινωνία που είχαμε με παράγοντες του ΣΕΠ έχουμε την διαβεβαίωση της εταιρίας πως δεν υπάρχει καμιάς μορφής σχέση εξαρτημένης εργασίας μεταξύ της πρώην υποδιευθύντριας και του ΣΕΠ .     
Η αλήθεια είναι  πως  η εταιρεία που συνεργάζεται  η πρώην υποδιευθύντρια  διοργανώνει σεμινάρια  κατάρτισης για το προσωπικό του ΣΕΠ στα οποία διδάσκει η ίδια όπως και άλλα στελέχη του δημόσιου και του ιδιωτικού χώρου .
Σχετικές δημοσιεύσεις για το Θέμα: Εδώ & Εδώ το δημοσίευμα του Zougla.gr
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Βόμβα : Από το δημόσιο στην COSCO !!

Εκτελωνισμοί Κουρτέσης

Το "Μέλλον" ήταν Δίπλα της , και πήγε !!

Βόμβα έσκασε στην 19η Διεύθυνση τελωνειακών διαδικασιών  από την ξαφνική απόφαση της υποδιευθύντριας του 5ου τελωνείου Πειραιά να δηλώσει παραίτηση, προκειμένου να ξεκινήσει να εργάζεται στη μεταφορική εταιρεία Cosco.
Καλά ενημερωμένες πηγές, μιλώντας στο zougla.gr, ανέφεραν ότι η παραιτηθείσα υποδιευθύντρια ονόματι Α.Π. ήταν έμπιστη του γενικού γραμματέα Δημοσίων Εσόδων Χάρη Θεοχάρη, ενώ διατηρούσε πολύ καλές σχέσεις και με τον διευθυντή των τελωνείων κ. Κωνσταντίνο Νιχωρίτη.
Η παραίτησή της έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία, καθώς, όπως λένε οι καλά γνωρίζοντες τα πράγματα, θεωρούνταν «εξπέρ» σε θέματα τελωνειακών διαδικασιών
Απ' την άλλη, δεν είναι λίγοι αυτοί που εκφράζουν την άποψη ότι δεν είναι πρέπον να "εκπαιδεύεται" κάποιος χρόνια και χρόνια  από το Δημόσιο πάνω σε θέματα τελωνειακών διαδικασιών και στη
Εκτελωνισμοί Πειραιά Α. Κουρτέσης
συνέχεια να αποχωρεί και να προσλαμβάνεται από μεγάλη μεταφορική εταιρεία, η οποία θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τις γνώσεις που διαθέτει. Σχόλιο Α.Κ : "Δέν κατάλαβα ? γιατί όχι ? στην ελεύθερη αγορά εργασίας βρισκόμαστε , τους συναισθηματισμούς θα κοίταζε η Κα Α.Π, πολύ καλά έκανε !!.)
Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Η κυρία Π. πριν από λίγο καιρό είχε ζητήσει από το υπηρεσιακό συμβούλιο να εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους της Cosco, ωστόσο το αίτημά της απερρίφθη.
Έπειτα από μερικές ημέρες παραιτήθηκε, προκειμένου να εργαστεί στην κινεζική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στο λιμάνι. (Σχόλιο Α.Κ: Η Κα Α.Π δείχνει τον δρόμο το δημόσιο "πέθανε" ζήτω ο Ιδιωτικός τομέας !! Όχι παίζουμε .)
Είναι λογικό ότι οι γνώσεις της πάνω στα θέματα τελωνειακών διαδικασιών είναι πολύτιμες , και όχι μόνο !!».
Πηγή: zougla
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Άνοιξαν τα μυστηριώδη κοντέινερ του Αν. Πάλλη

Εκτελωνισμοί Α. Κουρτέσης

ΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑ

Έξι στελέχη Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος και τρεις τελωνειακοί υπάλληλοι βρίσκονται στο λιμάνι του Πειραιά και κάνουν «φύλλο και φτερό» τα κοντέινερ τα οποία έχουν ως παραλήπτη τον κ. Πάλλη.
Από την μέχρι τώρα έρευνα στα εμπορευματοκιβώτια έχει βρεθεί ένα αντιαεροπορικό όπλο αλλά και ένα αμερικανικό αυτοκίνητο Chevrolet.
Παράλληλα, οι Αρχές εξετάζουν προσεχτικά και το εσωτερικό του αυτοκινήτου προκειμένου να δουν εάν υπάρχει μέσα σε αυτό οπλισμός.
Τα container είχαν μπει στο "μικροσκόπιο" το τελευταίο διάστημα και η υπόθεση συνδέθηκε με τις έρευνες, που κάνουν οι αρχές, για την ύπαρξη οπλοστασίου της Χρυσής Αυγής.
Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται η πιθανή εμπλοκή του επιχειρηματία, καθώς σε έφοδο, που είχε κάνει η αστυνομία στις 9 Απριλίου στις εγκαταστάσεις του ιδρύματος, που λειτουργούσε ως πολεμικό μουσείο, στο Κορωπί, είχαν βρεθεί 52 όπλα για τα οποία δεν υπήρχαν οι απαραίτητες άδειες, ενώ έλειπαν άλλα 27 που είχαν άδειες.
"Η ενημέρωση που έχουμε είναι από τις διωκτικές Αρχές και ακολουθούμε τις οδηγίες τους. Προφανώς έχουν τους λόγους τους που είπαν ότι αυτά τα εμπορευματοκιβώτια να μην βγουν στον πλειστηριασμό και πρέπει να περιμένουν εδώ", είπε ο Αναστάσιος Βαμβακίδης, εμπορικός διευθυντής της ΣΕΠ Α.Ε.
Πηγή:Ημερησία, διαδίκτυο 
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Νέα κινέζικη "απόβαση" στον Πειραιά ,ZTE Corporation "中兴通讯股份有限公司" ,

Άλλος ένας «δράκος» της κινέζικης οικονομίας αποφάσισε να επιλέξει τον Πειραιά σαν τον κόμβο εισόδου του στην Ευρώπη.
Σήμερα ο πρόεδρος της εταιρίας ZTE Corporation, Hou Weigui, καθώς και η διευθυντική ομάδα της θα επισκεφθούν τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά με σκοπό την επιβεβαίωση συμφωνίας που θα καταστήσει το λιμάνι του Πειραιά το διαμετακομιστικό κέντρο (transit and logistics hub) για τα προϊόντα της στην Ευρώπη αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.
Ο στρατηγικός χαρακτήρας της επένδυσης είναι ανάλογος της επένδυσης της εταιρίας HP, καθώς η ΖΤΕ είναι εκ των πέντε κορυφαίων κατασκευαστών τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού παγκοσμίως.
Διαθέτει δε πελατειακή βάση με περισσότερους από 500 τηλεπικοινωνιακούς παρόχους παγκοσμίως και έχει παρουσία σε 140 και πλέον χώρες, ενώ παράλληλα κερδίζει συνεχώς μερίδιο στην παγκόσμια αγορά.
Η συμφωνία που θα ζητήσει από την ελληνική πλευρά στοχεύει στο να δημιουργήσει ένα Maintenance Repair and Return Center,(κέντρο επισκευής και συντήρησης ) το οποίο αρχικά θα καλύψει την σειρά των προϊόντων και υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με προοπτική να καλύψει σταδιακά όλες τις γραμμές προϊόντων της ΖΤΕ και γεωγραφικά όλη την Ευρώπη.
Το χρονοδιάγραμμα της επένδυσης προβλέπει ότι η πρώτη φάση της επένδυσης θα έχει ολοκληρωθεί εντός του 2014. Η επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει περισσότερες από 300 θέσεις εργασίας με την ολοκλήρωσή της.
Ο λόγος που η ΖΤΕ επέλεξε τον Πειραιά για να ξεδιπλώσει τα επιχειρηματικά της σχέδια έχει να κάνει με το γεγονός ότι σταθερά στην κινεζική επιχειρηματική κοινότητα αναγνωρίζεται η γεωπολιτική σημασία της χώρας. Αυτό σύμφωνα με κινεζικές διπλωματικές πηγές διαμορφώνει προϋποθέσεις που μπορούν να καταστήσουν την Ελλάδα και ειδικά τον Πειραιά κεντρικό σημείο εξυπηρέτησης (hub) της Ευρώπης αναφορικά με τη διακίνηση και την τεχνική υποστήριξη των προϊόντων της. Το διευθυντικό επιτελείο της ΖΤΕ πρόκειται να παραδώσει στον κ. Σαμαρά το συνοπτικό επιχειρησιακό σχέδιο των δύο επενδύσεων που θέλει να αναπτύξει στην Ελλάδα.
Πηγή: Capital
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΣΔΟΕ: Μπλόκο σε νταλίκες απο την Αλβανία !!

Εκτελωνισμοί Πειραιά :Κολώνης Αγγελος Κουρτέσης Αλέξανδρος
Τα κλιμάκια του ΣΔΟΕ έχουν εξαπολύσει στην κυριολεξία ανθρωποκυνηγητό και οι έλεγχοι στην Εθνική Οδό Άρτας Αντιρρίου συνεχίζονταν μέχρι αργά το βράδυ της Τετάρτης.
Νωρίτερα και στη διάρκεια της μέρας εντοπίστηκαν έντεκα συνολικά νταλίκες με Αλβανικές πινακίδες να μεταφέρουν εμπορεύματα πολύ περισσότερα από κείνα που αναγράφονταν στα παραστατικά τους.
Οι περισσότερες από τις νταλίκες αυτές μετέφεραν καυσόξυλα, μία ήταν φορτωμένη με πέτρα που προορίζονταν για οικοδομές, ενώ όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές ανάμεσα στα προϊόντα αυτά βρέθηκαν και μεγάλες ποσότητες με καλαμπόκι.
Πριν τον έλεγχο του ΣΔΟΕ οι νταλίκες είχαν περάσει τον τελωνειακό έλεγχο και είχαν σφραγίσει τα παραστατικά τους, γεγονός που αποδεικνύει την αδυναμία ουσιαστικού ελέγχου. Αδυναμία που οφείλεται κατά βάση στην απουσία υλικοτεχνικής υποδομής. Χαρακτηριστικό είναι ότι στα τελωνεία δεν υπάρχει ούτε εδαφιαία πλάστιγγα.
Έτσι υπάρχει αδυναμία ουσιαστικού ελέγχου, όπως επίσης υπάρχει αντικειμενική αδυναμία να διαπιστωθεί με ακρίβεια το εμπόρευμα ή τι άλλο μπορεί να υπάρχει ανάμεσα σε αυτό που αναγράφουν τα παραστατικά.
Στα τελωνεία των ευρωπαϊκών χωρών αλλά ακόμη και της Τουρκίας τα φορτηγά και οι νταλίκες «σκανάρωνονται» κι έτσι αποτυπώνεται πλήρως η εικόνα του φορτίου.
Κάτι τέτοιο λοιπόν δεν συμβαίνει στα ελληνικά ούτε καν σε αυτά που κάνουν τον έλεγχο από την Αλβανία, όπου πολύ συχνά μεταφέρονται μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών.
Τα φορτία που εντοπίστηκαν από το ΣΔΟΕ στην Άρτα ήταν περισσότερα από τα αναγραφόμενα ακόμη και κατά 30%, κοντά δηλαδή στους δέκα τόνους.
Η έρευνα του ΣΔΟΕ συνεχίζεται με σκοπό να εντοπιστούν και οι παραλήπτες των εμπορευμάτων αυτών προκειμένου να γίνει διασταύρωση στοιχείων.
Πηγή:Hpeiros.gr
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Εκσυγχρονισμός των τελωνείων ενάντια στην Φοροκλοπή ..................

 "Εκσυγχρονισμός των τελωνείων ενάντια στην Φοροκλοπή  και το λαθρεμπόριο ....."
Την επιχειρησιακή αναβάθμιση των τελωνείων της χώρας και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών τους δρομολογεί το υπουργείο Οικονομικών υπό το συντονισμό του υφυπουργού Γ.Μαυραγάνη.
Στόχος είναι τα τελωνεία να αποκτήσουν υποδομές αντίστοιχες των ευρωπαϊκών και να περιορισθεί το λαθρεμπόριο και η φοροκλοπή.
Ειδικότερα, στις αρχές του 2014 το υπουργείο Οικονομικών θα ενεργοποιήσει σύστημα αυτόματης καταγραφής οχημάτων στα τελωνεία 

  • Πατρών, 
  • Ηγουμενίτσας, 
  • Κακαβιάς, 
  • Ευζώνων, 
  • Δράμας, 
  • Σερρών και 
  • Ορεστιάδας.

Το σύστημα αυτόματης καταγραφής οχημάτων θα αποτελείται από υπερσύγχρονες κάμερες και αισθητήρες ελέγχου, αλλά και από ειδική υποδομή που θα καλύπτει τις ανάγκες καταγραφής, παρακολούθησης, και διασταύρωσης των στοιχείων των διερχόμενων από τα σύνορα τη χώρας οχημάτων.
Το ειδικό σύστημα θα συμβάλλει στις αυξημένες ανάγκες ελέγχου της εισόδου και εξόδου οχημάτων και εμπορευματοκιβωτίων, στην αντιμετώπιση του διασυνοριακού λαθρεμπορίου προϊόντων, στην παρακολούθηση των ειδικών καθεστώτων κυκλοφορίας οχημάτων εντός της χώρας, στην παρακολούθηση των εμπορευμάτων που διακινούνται κάτω από ειδικό καθεστώς, αλλά και στη διασφάλιση της συνολικής παρακολούθησης διελεύσεων οχημάτων, από και προς τη χώρα, μέσω της ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων με άλλα σχετικά εθνικά συστήματα αλλά ενδεχόμενα και με πληροφοριακά συστήματα άλλων κρατών.
Σχόλιο ΑΚ: Λέτε ??? Να δούμε !! Πάντως μια και επικαλούνται την Ε.Ε : Εκεί Π.Χ στην Ολλανδία τα εισαγόμενα προϊόντα ελέγχονται σε ποσοστό 1% .
Δηλαδή στην Ελλάδα θα έχουμε μείωση στους Ελέγχους  !!!!  
Πηγή:Το Βήμα
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com

Tel :6977636709

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Προϊόντα Μαϊμού στο τελωνειο Κήπων !!

Δύο λαθραία φορτία, με περισσότερα από 5.000 ρούχα, εντόπισαν οι τελωνειακοί του μεθοριακού σταθμού Κήπων Έβρου. Τα ρούχα-απομιμήσεις βρέθηκαν κρυμμένα σε λεωφορείο και σε ένα ημιφορτηγό.
Δυο λαθραία φορτία με περισσότερα από 5.000 ρούχα, εκ των οποίων μεγάλος αριθμός ήταν «μαϊμού» επωνύμων εταιρειών ανδρικής και γυναικείας μόδας και θα διατίθεντο για πώληση σε λαϊκές αγορές της βόρειας Ελλάδας, κατάσχεσαν οι τελωνειακοί του μεθοριακού σταθμού Κήπων Έβρου.
Σύμφωνα με τον προϊστάμενο του τελωνείου, Θανάση Γρηγορίου, τα ρούχα - απομιμήσεις ήταν επιμελώς κρυμμένα σε λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη και σε ημιφορτηγό που επέστρεφε από την Τουρκία.
Στους οδηγούς των δυο οχημάτων το τελωνείο επέβαλε συνολικό πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ.
Πηγή:enikos
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Εμπάτε Σκύλοι αλέστε .........

ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Λάρισα, 25 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνελήφθησαν στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου δύο ημεδαποί για λαθρεμπόριο ποτών, τα οποία εισήγαγαν από τη Βουλγαρία
Ο ένας συλληφθείς μετέφερε με φορτηγό αυτοκίνητο τα λαθραία ποτά, τα οποία εισήγαγε στη χώρα, χωρίς να τα δηλώσει στο τελωνείο, ενώ ο δεύτερος οδηγώντας Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, λειτουργούσε ως προπομπός του
Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων (10.305) φιάλες λαθραίων αλκοολούχων ποτών, συνολικά (1.547) αυτοκόλλητες ταινίες με αναγραφόμενες επωνυμίες ποτών και πάνω από (42.000) ευρώ
Οι διαφυγόντες δασμοί και φόροι προς το Δημόσιο ανέρχονται στα (108.794,82) ευρώ
Συνελήφθησαν προχθές (23-09-2013) το απόγευμα στην 305η χ/θ της ΠΑΘΕ, στον κόμβο Αερινού, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) της Αστυνομικής Διεύθυνσης Μαγνησίας, δύο ημεδαποί, ηλικίας 36 και 39 ετών, για λαθρεμπόριο αλκοολούχων ποτών.
Ειδικότερα, οι αστυνομικοί εντόπισαν στην ΠΑΘΕ να κινούνται ένα πολυτελές Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, με γερμανικές πινακίδες κυκλοφορίας και ένα Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο με ελληνικές πινακίδες, τα οποία οδηγούσαν, αντίστοιχα, ο 36χρονος και ο 39χρονος (συγγενικά μεταξύ τους πρόσωπα) και τα ακινητοποίησαν προκειμένου να τα ελέγξουν.
Κατά τον έλεγχο που διενεργήθηκε, βρέθηκαν στο εσωτερικό του φορτηγού και κατασχέθηκαν:
  • 908 χάρτινα κιβώτια που περιείχαν συνολικά (10.305) φιάλες αλκοολούχων ποτών (ουίσκι, βότκα, κ.λπ), οι οποίες δεν έφεραν την ειδική ένσημη φορολογική ταινία, το χρηματικό ποσό των (40.969,90) ευρώ,
  • 483 αυτοκόλλητες ταινίες με αναγραφόμενες επωνυμίες αλκοολούχων ποτών,
  • Ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής και
  • Τρία κινητά τηλέφωνα.
Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι οι συλληφθέντες είχαν εισάγει τις παραπάνω φιάλες αλκοολούχων ποτών από τη Βουλγαρία, χωρίς να τις δηλώσουν, κατά την είσοδό τους στη χώρα, στο Τελωνείο και χωρίς να καταβάλουν τους νόμιμους δασμούς και φόρους, ενώ θα τις μετέφεραν στην Αθήνα, με σκοπό την παράνομη διάθεσή τους.
Μάλιστα, όπως εξακριβώθηκε ο 36χρονος συλληφθείς, οδηγός του Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου, λειτουργούσε ως προπομπός κατά τη διάρκεια της διαδρομής και της μεταφοράς των ποτών από τον 39χρονο.
Τα δύο οχήματα κατασχέθηκαν, καθώς και το χρηματικό ποσό των (1.100) ευρώ και ακόμη τρία (3) κινητά τηλέφωνα που βρέθηκαν στην κατοχή του 36χρονου.
Σε έρευνα που ακολούθησε σε αποθήκη που διατηρούν οι δύο συλληφθέντες σε περιοχή της Αττικής βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  • 1.064 αυτοκόλλητες ταινίες με αναγραφόμενες επωνυμίες αλκοολούχων ποτών και
  • πενήντα (50) αβολίδοτα φυσίγγια κρότου των 9 mm .
Επισημαίνεται ότι οι διαφυγόντες δασμοί και φόροι προς το Δημόσιο ανέρχονται στα (108.794,82) ευρώ.
Οι συλληφθέντες, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση των νόμων περί λαθρεμπορίας και περί όπλων, θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βόλου.

Πηγή:Ελληνική Αστυνομία
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com Tel :6977636709

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Η Αλικαρνασσός χώνεται στην Μύτη της Cosco και του Πειραιά

Μπορεί το λιμάνι του Πειραιά να βρίσκεται καθ’ οδόν για την κατάκτηση σημαντικού μεριδίου στο διαμετακομιστικό εμπόριο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, μετά τη συμφωνία με την Cosco για νέα επένδυση επέκτασης, ωστόσο, όπως σημειώνουν αναλυτές, ο δρόμος προς την κορυφή των λιμανιών της Μεσογείου μόνο στρωμένος με ροδοπέταλα δεν είναι.
Ειδικότερα, σε σχετική της έκθεση η Drewry Maritime Research επισημαίνει ότι ο Πειραιάς θα αντιμετωπίσει σύντομα ανταγωνισμό από την Τουρκία, όπου κατασκευάζεται νέο λιμάνι (Asyaport) σε περιοχή πλησίον της Αλικαρνασσού στη θάλασσα του Μαρμαρά, η πρώτη φάση του οποίου θα παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισης 1 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων ετησίως.
Το νέο λιμάνι θα είναι λειτουργικό σε περίπου 12-18 μήνες από σήμερα.
Σημαίνοντα ρόλο στην εν λόγω επένδυση διαδραματίζει η ελβετικών συμφερόντων Mediterranean Shipping Company (MSC), δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, η οποία είναι ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες του Πειραιά και ιδίως της ΣΕΠ Α.Ε. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά), θυγατρικής της Cosco στην ελληνική αγορά.
Η MSC ελέγχει το 70% του νέου λιμανιού, μέσω του λιμενικού της «βραχίονα», της Terminal Investment Ltd.
Επιπλέον, έχει δεσμευτεί να φέρει συνολικά 500.000 εμπορευματοκιβώτια ετησίως, μέγεθος που ισοδυναμεί με το 50% της δυναμικότητας του νέου λιμανιού στην πρώτη φάση της ανάπτυξής του (1 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ετησίως).
Εκ των πραγμάτων, η εξέλιξη αυτή γεννά ερωτήματα αναφορικά με το κατά πόσο η MSC θα εξακολουθήσει να προτιμά τον Πειραιά ή αν θα επιλέξει το νέο λιμάνι της Τουρκίας για τις ανάγκες της.
Σύμφωνα με την Drewry, εν πολλοίς αυτό θα εξαρτηθεί από τις διαπραγματεύσεις με τη ΣΕΠ και τη στάση των Κινέζων αναφορικά με επιμέρους λεπτομέρειες, όπως η διάρκεια της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, όπως επίσης και το αν θα θέσουν ή όχι όρο για έναν ελάχιστο αριθμό εμπορευματοκιβωτίων που θα πρέπει να φέρνει η MSC στον Πειραιά.
Στο πλαίσιο αυτό, όμως, η Drewry επισημαίνει και την ευελιξία που διατηρούν οι μεγάλοι όμιλοι θαλάσσιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων, όπως η MSC, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να διοχετεύουν την κίνηση των εμπορευματοκιβωτίων που αφορούν σε διαμετακομιστικό εμπόριο από το ένα λιμάνι της Μεσογείου σε κάποιο άλλο, ανάλογα με το εκάστοτε συμφέρον τους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ίδιο το λιμάνι του Πειραιά, όπου οι απεργιακές κινητοποιήσεις του 2008 είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση των εμπορευματοκιβωτίων από τα 1,37 εκατ. το 2007 σε μόλις 430.000.
Ο λόγος ήταν ότι η MSC μετέφερε την κίνησή της από τον Πειραιά στο ιταλικό λιμάνι της Τζιόια Τάουρο στη νότια Ιταλία.
Με την εξομάλυνση της κατάστασης και κυρίως με την εγκατάσταση της Cosco στο λιμάνι, η MSC αλλά και η Evergreen επέστρεψαν στον Πειραιά, φτάνοντας, το 2012, να συμβάλουν κατά 35% και 34% αντίστοιχα στη συνολική κίνηση εμπορευματοκιβωτίων της ΣΕΠ.
Αυτή ακριβώς η δυνατότητα των μεγάλων εταιρειών να μετακινούνται από λιμάνι σε λιμάνι, σε συνδυασμό με το νέο τουρκικό λιμάνι, που έχει σχεδιαστεί ως διεθνής διαμετακομιστικός κόμβος με ετήσια δυναμικότητα 2,5 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων στην τελική του φάση, αναμένεται να υπονομεύσουν τη διαπραγματευτική ικανότητα της ΣΕΠ στο μέλλον, στην προσπάθεια των Κινέζων να προσελκύσουν μεγαλύτερη κίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Είναι λοιπόν προφανές ότι η ΣΕΠ αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, ιδίως ενόψει των σχεδίων περαιτέρω ανάπτυξης των υποδομών στο λιμάνι του Πειραιά.
Η νέα επένδυση για τη δημιουργία ενός ακόμη προβλήτα στο δυτικό τμήμα του σημερινού προβλήτα ΙΙΙ θα οδηγήσει στην εκτόξευση της ετήσιας δυναμικότητας του Πειραιά σε πάνω από 6 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, έναντι 3,7 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων σήμερα.
Πηγή:
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Άνοιξε και εμπορικά η "διαδρομή του πάγου" !!!!

 Northern Sea Route, East Siberian Sea
© D.Lobusov
Η άφιξη του κινεζικού πλοίου μεταφοράς κοντέινερ «Yong Sheng» στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό λιμάνι, το Ρότερνταμ, έγραψε ιστορία.
Το φορτηγό της Cosco έγινε το πρώτο πλοίο της χώρας που μετέφερε τα εμπορεύματά του από την Κίνα στην Ευρώπη μέσω του Αρκτικού Ωκεανού αντί να κάνει τον γύρο του κόσμου περνώντας από τη Διώρυγα του Σουέζ - διαδρομή που παραδοσιακά προτιμούν τα περισσότερα εμπορικά.
Ταξιδεύοντας προς την Ευρώπη μέσω του Αρκτικού, το 19.000 τόνων «Yong Sheng» κατάφερε να ολοκληρώσει το ταξίδι σε 15 ημέρες λιγότερες από όσες θα ταξίδευε εάν είχε επιλέξει τη διαδρομή μέσω Σουέζ.
Πλέον, οι ναυτιλιακοί κολοσσοί όπως είναι η κρατική εταιρεία Cosco της Κίνας κάνουν τους υπολογισμούς τους και βλέπουν ότι η «διαδρομή του πάγου» μπορεί να αποδειχθεί κυριολεκτικά χρυσοφόρα, αφού δημιουργούνται οι προοπτικές για ταχύτερη μεταφορά εμπορευμάτων με χαμηλότερο κόστος, αποφεύγοντας παράλληλα τον κίνδυνο πειρατείας και τις γεωπολιτικές εντάσεις. Το ταξίδι από την Ασία στην Ευρώπη μέσω της Διώρυγας του Σουέζ εκτιμάται ότι χρειάζεται περίπου 45 ημέρες για να ολοκληρωθεί.
Η διαδρομή των σχεδόν 4.500 χιλιομέτρων την οποία ολοκλήρωσε το «Yong Sheng» μπαίνοντας θριαμβευτικά στο λιμάνι του Ρότερνταμ είναι γνωστή ως Βορειοανατολικό Πέρασμα ή Βόρεια Διαδρομή. Ξεκινά από τα στενά του Βεριγγείου, περνά από τα παράλια της Ρωσίας για να καταλήξει σε μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης.
Υπέρ και κατά.
Το όφελος από τη χρήση της Βόρειας Διαδρομής είναι τετραπλό.
Εκτός από την ολοκλήρωση του ταξιδιού σε λιγότερες ημέρες και το οικονομικό όφελος που αυτό συνεπάγεται -υπολογίζεται ότι κοστίζει τουλάχιστον 150.000 δολάρια λιγότερα σε σύγκριση με το ταξίδι μέσω Σουέζ - τα πλοία που χρησιμοποιούν το Βορειοανατολικό Πέρασμα γλιτώνουν από τον κίνδυνο επίθεσης πειρατών αλλά και από τις γεωπολιτικές εντάσεις όπως αυτές που έχουν δημιουργηθεί τον τελευταίο καιρό στην Αίγυπτο, η οποία ελέγχει τη Διώρυγα του Σουέζ.
Βέβαια υπάρχουν και μερικά σημαντικά προβλήματα που δεν είχαν επιτρέψει τη μέχρι σήμερα εκτεταμένη χρήση της Βόρειας Διαδρομής από εμπορικά πλοία.
Η διαδρομή αυτή είναι προσβάσιμη για λίγους μόνο μήνες κάθε χρόνο λόγω των πάγων. Το «Yong Sheng» ταξίδεψε σε νερά που υπό κανονικές συνθήκες καλύπτονται από πάγους για τουλάχιστον επτά μήνες τον χρόνο και επιτρέπουν τη διέλευση πλοίων μόνο από τον Ιούλιο έως τον Νοέμβριο.
Πάντως η υπερθέρμανση του πλανήτη έχει συμβάλει στο λιώσιμο των πάγων αυτών - αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που η Βόρεια Διαδρομή προτιμάται περισσότερο τα τελευταία χρόνια - και δεν αποκλείεται μέχρι το 2025 να είναι δυνατή η χρήση της καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου.
     The "Yong Sheng" Raced Through the Arctic Sea and Into History
Comment & Photo: exactAIS® / Tracking of the Yong Sheng's 
Το Βόρειο Πέρασμα ελέγχεται στο μεγαλύτερο μήκος του από τη Ρωσία, η οποία είναι αρμόδια για τη χορήγηση αδειών σε πλοία που θέλουν να το χρησιμοποιήσουν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι επειδή τα τελευταία χρόνια έχουν λιώσει σε μεγάλο βαθμό οι πάγοι, τα εμπορικά πλοία που επιχειρούν να διασχίσουν το πέρασμα δεν είναι αναγκασμένα να συνοδεύονται απαραίτητα από παγοθραυστικά όπως ορίζουν οι ρωσικοί κανονισμοί για ταξίδια στην Αρκτική.
Ο κίνδυνος όμως παραμένει. Ακόμη και τους μήνες που οι καιρικές συνθήκες είναι καλύτερες υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να σχηματιστεί ξαφνικά πάγος γύρω από ένα πλοίο αναγκάζοντάς το να ζητήσει βοήθεια από παγοθραυστικά.
Ο εγκλωβισμός σε πάγο, εκτός από τους κινδύνους που δημιουργεί για το πλήρωμα, το πλοίο και το εμπόρευμά του, ανεβάζει κατακόρυφα και το μεταφορικό κόστος.
Προοπτικές. 
Όποιοι και εάν είναι πάντως οι κίνδυνοι, λίγες από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις θαλάσσιες μεταφορές επιλέγουν να αγνοήσουν τις προοπτικές που υπόσχεται το Βόρειο Πέρασμα. Είναι ενδεικτικό ότι οι αιτήσεις για άδεια διέλευσης από το πέρασμα που υποβάλλονται στη Ρωσία έχουν εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, αφού από μόλις τέσσερις το 2010 ξεπέρασαν τις 300 το 2013.
Κανένας δεν είναι σήμερα σίγουρος για το πόσο συμφέρουσα μπορεί να αποδειχθεί η διαδρομή, αλλά οι περισσότερες εταιρείες έχουν αρχίσει να εξετάζουν τη χρήση της από πλοία που θα μπορούσαν να επιχειρήσουν ένα τέτοιο ταξίδι.
Η εταιρεία Lloyds που ειδικεύεται στις ασφαλίσεις πλοίων εκτιμά ότι έως το 2021 μπορεί να μεταφέρονται ετησίως από την Ασία προς την Ευρώπη περίπου 15 εκατ. τόνοι εμπορευμάτων.
Πηγή:Τα Νέα , marinetraffic, exactAIS.
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Κομπίνα-«μαμούθ» στο λιμάνι της Λεμεσού


Την ώρα που βαδίζουμε ολοταχώς για την ηλεκτρονική Διακυβέρνηση των Τελωνείων της Ε.Ε  
 Η Αστυνομία συνέλαβε 44χρονο ιδιοκτήτη εταιρείας, ο οποίος, αντί έπιπλα, όπως είχε δηλώσει, φέρεται να εισήγαγε τη Δευτέρα, από το λιμάνι Λεμεσού, 6000 κιλά καπνού

Στη σύλληψη του 44χρονου επιχειρηματία, που όπως αποκάλυψε χθες η «Σ» φέρεται να έστησε την κομπίνα-«μαμούθ»  στο λιμάνι Λεμεσού, προχώρησε χθες η Αστυνομία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ύποπτος παρουσιάζεται ως διευθυντής, γραμματέας και κύριος μέτοχος εταιρείας, την οποία ενέγραψε πολύ πρόσφατα στο μητρώο εταιρειών του Αρχιτελωνείου.
 Ο 44χρονος δήλωσε στο Τελωνείο ότι θα εισήγαγε ποσότητα επίπλων σε εμπορευματοκιβώτιο πλοίου από το εξωτερικό.
Ωστόσο, το Τελωνείο Λεμεσού έγινε δέκτης πληροφοριών ότι ο εν λόγω επιχειρηματίας προέβη σε ψευδή δήλωση και ότι η όλη ιστορία επρόκειτο για κομπίνα.
Οι Αρχές διέταξαν την άμεση διερεύνηση της καταγγελίας.
Τη Δευτέρα, λειτουργοί του Τελωνείου έσπευσαν να ελέγξουν το εμπορευματοκιβώτιο που είχε, ήδη, ξεφορτωθεί στο λιμάνι Λεμεσού.
Όταν το άνοιξαν, διαπίστωσαν ότι -αντί για έπιπλα- αυτό περιείχε 6000 κιλά καπνού για ναργιλέ.
Η έρευνα του Τελωνείου καταδεικνύει ότι ο επιχειρηματίας δήλωσε, ψευδώς, εισαγωγή επίπλων για να πληρώσει πολύ χαμηλότερους δασμούς στο κράτος απ’ ό,τι θα πλήρωνε αν δήλωνε καπνό. Εκτιμάται ότι από την κομπίνα του επιχειρηματία το κράτος απώλεσε χρηματικό ποσό ύψους 1,5 εκατομμυρίου ευρώ περίπου.
Πηγή: Σιγμα
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Αρχίζει πιλοτικά το e-παράβολο !!

Από το Υπουργείο Οικονομικών ανακοινώνεται η έναρξη πιλοτικής λειτουργίας του ηλεκτρονικού παραβόλου από την Παρασκευή 06/09/2013. Η εφαρμογή υλοποιήθηκε από τις Γενικές Γραμματείες Πληροφοριακών Συστημάτων και Δημοσίων Εσόδων, σε συνεργασία με άλλα Υπουργεία και φορείς, καθώς και τις Τράπεζες υπό το συντονισμό του Γραφείου του Πρωθυπουργού. Το ηλεκτρονικό παράβολο θα συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων για την αγορά και τη χρήση παραβόλων, καθώς και στην ουσιαστική προώθηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στο Δημόσιο και στους συνεργαζόμενους Φορείς του.

Στην πρώτη φάση λειτουργίας της Εφαρμογής «e- Παράβολο» θα είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά παράβολα του «Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων» και στην συνέχεια θα εντάσσονται σταδιακά παράβολα από άλλους Δημόσιους Φορείς αποδέκτες παραβόλων.
Για την αγορά του e-Παραβόλου οι ενδιαφερόμενοι (φυσικά και μη φυσικά πρόσωπα) μπορούν να επισκέπτονται το διαδικτυακό τόπο της Γ.Γ.Π.Σ. (www.gsis.gr ) επιλέγοντας από τις «Υπηρεσίες προς Πολίτες ή Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις» τη σχετική εφαρμογή «e-Παράβολο». Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για όλους τους πολίτες και επιχειρήσεις, χρήστες και μη χρήστες του Taxisnet.

H διαδικασία περιλαμβάνει:

1. Δημιουργία Παραβόλου: ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να συμπληρώσει την σχετική ηλεκτρονική φόρμα για τη χορήγηση του παραβόλου που επιλέγει και η εφαρμογή εκδίδει μοναδικό ψηφιακό «κωδικό παραβόλου» που αντιστοιχεί στο ηλεκτρονικό παράβολο. Στη συνέχεια θα εκτυπώνει το ηλεκτρονικό παράβολο για να το καταθέσει στον φορέα.

2. Πληρωμή Παραβόλου: ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να πληρώσει το αντίστοιχο ποσό του e-Παραβόλου σε οποιαδήποτε τράπεζα ή τα ΕΛΤΑ με τον «κωδικό παραβόλου» (σε κατάστημα της τράπεζας ή και στα εναλλακτικά δίκτυα - ΑΤΜ, Web banking και phone banking).

3. Κατάθεση Παραβόλου στον Φορέα: ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να καταθέσει-χρησιμοποιήσει το e-Παράβολο στον φορέα και στην συνέχεια  ο υπάλληλος του φορέα, θα κάνει τον έλεγχο και τη δέσμευση του e-Παραβόλου μέσω της εφαρμογής.

Κατά τη φάση Πιλοτικής Λειτουργίας η κατάθεση του e-Παραβόλου μπορεί να γίνει δύο εργάσιμες ημέρες μετά την πληρωμή. Στην επόμενη φάση η εφαρμογή θα δώσει τη δυνατότητα χρήσης πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να  καταθέσει  άμεσα  το ηλεκτρονικό παράβολο στον Φορέα.
Πηγή:Taxhaven
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Η Cosco φοβάται τυχόν απεργιακές κινητοποιήσεις εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Εως τα τέλη του μηνός, ή έστω στις αρχές Οκτωβρίου, θα κινηθούν τα πρώτα εμπορευματικά βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με προϊόντα της αμερικανικής Hewlett - Packard.

Οι Κινέζοι όμως δεν υπογράφουν την τελική μακροχρόνια συμφωνία, περιμένοντας τον αγοραστή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα υπογράψει εξάμηνη πιλοτική συμφωνία για τη δρομολόγηση 1-2 τρένων την εβδομάδα από τον εμπορευματικό σταθμό της Cosco στον Πειραιά έως την Τσεχία, όπου διαθέτει εργοστάσιο συναρμολόγησης προϊόντων η ΗΡ.

Η πιλοτική συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα υπογραφεί με την κινεζική Cosco και όχι με την ΗΡ, καθώς η Cosco είναι η εταιρεία που ανέλαβε τη διακίνηση των προϊόντων της αμερικανικής εταιρείας. Ουσιαστικά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα καταστεί «υπεργολάβος» της Cosco.

Επιδίωξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί η υπογραφή μακροχρόνιας εμπορικής συμφωνίας με την Cosco, η οποία θα εκτοξεύσει το εμπορευματικό της έργο, αλλά και τα έσοδα. Ωστόσο, οι Κινέζοι της Cosco που έχουν πελάτες τύπου ΗΡ δεν υπογράφουν ακόμη δεσμευτική μακροχρόνια συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για τους εξής δύο λόγους:

α) περιμένουν να δουν πώς θα εξελιχθεί η πιλοτική συμφωνία, δηλαδή εάν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καλύψει τους συμβατικούς χρόνους παράδοσης, και

β) αναμένουν το «νέο αφεντικό» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεδομένου ότι στις 16 Σεπτεμβρίου κατατίθεται η εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος. Πολλά θα εξαρτηθούν από την εθνικότητα του αγοραστή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (εφ' όσον κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές), αφού άλλο είναι η εταιρεία να καταλήξει σε Ρώσους ή Γάλλους και άλλο σε Ρουμάνους ή Κινέζους.

Απεύχονται απεργίες

Τι φοβάται η Cosco; Οπως αναφέρει στέλεχος που παρακολουθεί την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «η Cosco φοβάται τυχόν απεργιακές κινητοποιήσεις εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αυτές θα εξαρτηθούν από το ποιος θα αγοράσει την εταιρεία και φυσικά από τις προθέσεις του απέναντι στους εργαζομένους».

Πάντως, στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η διαδρομή Ελλάδα-ΠΓΔΜ-Σερβία-Ουγγαρία- Σλοβακία-Τσεχία, ήτοι 2.200 χιλιόμετρα, να γίνεται σε 5 ημέρες. Αν πάει καλά η συμφωνία, θα ακολουθήσουν και άλλες, καθώς σε εξέλιξη βρίσκονται ανάλογες συζητήσεις με εταιρείες τεχνολογικού εξοπλισμού, αναλωσίμων, αλλά και αυτοκινήτου.

«Σήμερα κανένα από τα εμπορευματοκιβώτια του λιμανιού δεν μεταφέρεται με τρένο. Υπολογίζουμε ότι 3 εκατ. TEUS μεταφέρονται από την Ασία προς Πολωνία, Τσεχία, Αυστρία, Ουγγαρία και τις βαλκανικές χώρες. Πρέπει να χτυπήσουμε μερίδιο από την αγορά αυτή», αναφέρουν στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Αναγκαίες είναι οι συνδέσεις με κόμβους και τερματικούς σταθμούς άλλων αγορών, με απώτερο στόχο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να γίνει ένας από τους κύριους σιδηροδρομικούς παρόχους στη νοτιοανατολική Ευρώπη.


Υπενθυμίζεται ότι τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τα εμπορεύματα έφθασαν, το 2012, τα 19,9 εκατ., με στόχο τα 22-24 εκατ. το 2013. Επιδίωξη είναι έως το 2020 τα ετήσια έσοδα από τα εμπορεύματα να φθάνουν τα 60-80 εκατ. ευρώ.
Πηγή:Ελευθεροτυπία
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com 
http://custom-brokers.blogspot.com 
email :kourtesisa@hotmail.com

Tel :6977636709